خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 609072 جمعه 27 مهر 1403 17:30
در سه بخش خودروهای سواری، تجاری و ماشین‌آلات؛

استارت قدرتمند گروه خودروسازی آرتابان

خودرونگاران_ ‎گروه خودروسازی آرتابان در سه بخش سواری، تجاری، ماشین آلات فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از عصر خودرو، مدتی است که زمزمه های آغاز فعالیت گروه خودروسازی آرتابان به گوش می رسد. حال این گروه خودروسازی رسما فعالیتش را در سه حوزه صنعت خودرو آغاز کرده است.
گروه خودروسازی آرتابان شاید نامی تازه و برندی جدید در حوزه خودروسازی به نظر برسد اما تجربه چندین ساله در پس هویت این گروه در حوزه خودروهای سواری، تجاری و ماشین‌آلات سنگین به چشم می‌خورد.
نخستین بستر خودروسازی گروه آرتابان سایت تولیدی با مساحت 200هزار متر مربع واقع در استان قزوین است که به بهره برداری رسیده و آماده تولید انواع خودرو است.
یکی از مهمترین اهداف گروه آرتابان رفع نیاز کشور به خودروهای وارداتی و داخلی سازی و اشتغال زایی ملی است که‌توجه ویژه ای به آن شده است. با این حساب قرار است بیشترین حجم فعالیت گروه خودروسازی آرتابان معطوف تولید انواع خودرو سواری، تجاری و ماشین آلات راهسازی شود.
شرکت آرتابان موتورز در این گروه در حوزه خودروهای سواری و شرکت آرتابان‌دیزل در زمینه خودروهای تجاری، کامیون و کامیونت در دو بخش CKD و وارداتی CBU فعالیتش را آغاز کرده است.
کیفیت، ایمنی و قدرتمند مهمترین مشخصه‌های انتخاب محصولات با شاخص های مهم تکنولوژی روز دنیا در گروه آرتابان است و در صدر مزایای رقابتی این گروه خودروسازی قرار می‌گیرد.
از جمله محصولات این گروه خودروسازی در حوزه سواری می توان به چند مدل SUV و سدان هیبرید و همچنین در حوزه خودروهای تجاری به کامیونت 6 و 8 تن در زمره نخستین محصولات اشاره کرد.
گروه خودروسازان آرتابان با رویکرد مشتری مداری، اقدام به تولید و واردات خودروهایی کرده است که نیاز مشتریان ایرانی را بیش از گذشته برآورده کند و با ارائه محصولات و خدمات متمایز برای ساختن آینده ای جدید و تحقق رویاهای جامعه هدف، ماموریت و فلسفه وجودی خود را محقق کند.
همچنین صادرات محصولات به کشورهای همسایه در چشم انداز این گروه خودروسازی دیده می شود که از مهمترین رسالت های توسعه صنعت خودرو بومی و افزایش درآمد ارزی است.
 تمرکز گروه خودروسازان آرتابان بر ارائه خدمات پس از فروش متمایز و افزایش سطح داخلی سازی با تکیه بر توانمندی کشور در حوزه تولید قطعات است تا پایه های مستحکمی برای یک گروه خودرویی با هدف منسجم و برنامه بلندمدت ایجاد شود.
گروه خودروسازان آرتابان با گرایش به هوای پاک و حرکت به سمت کاهش آلایندگی با استفاده از تکنولوژی HYBRID EV تمرکزویژه ای بر خودروهای هیبرید و خودروهای برقی دارد که توجه به این نمته در گام آغازین نشان از محوریت قابل توجه تکنولوژی روز در محصولات تولیدی این شرکت دارد.
بنابراین باید منتظر ماند تا در روزها و هفته های آینده مشخصات بیشتر از محصولات این گروه خودروسازی آرتابان در رسانه ها اطلاع‌رسانی شود.

کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.