خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 614881 یکشنبه 28 بهمن 1403 9:39
صدرنشین رضایتمندی خدمات پس از فروش پاییز 1403؛

پرشیا خودرو، رتبه نخست ارزیابی ISQI

خودرونگاران - طبق گزارش جدید رضایتمندی خدمات پس از فروش مشتریان برای سه‌ماهه پاییز 1403 که توسط ISQI منتشر شده است، پرشیا خودرو با امتیاز 807 بار دیگر موفق به کسب رتبه اول در میان 20 شرکت‌ واردکننده خودرو گردیده است.

به گزارش  خودرونگاران ، طبق بررسی های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مجموعه نمایندگی های شرکت پرشیا خودرو در این ارزیابی برجسته ظاهر شده و نشان دادند که تلاش‌هایشان در بهبود کیفیت خدمات پس از فروش با بازخورد مثبت مشتریان همراه بوده است.

دستاورد پرشیا خودرو در خدمات پس از فروش
در این ارزیابی، شاخص‌هایی مانند هزینه پرداختی برای قطعات و اجرت، مدت‌زمان تعمیر و تحویل خودرو، شفافیت در توضیحات هنگام ترخیص خودرو و رفع کامل ایرادات ثبت‌شده بررسی شده است. پرشیا خودرو، با توجه به این شاخص‌ها، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و به جایگاه نخست برسد.

عملکرد نمایندگی‌های برتر
در بخش ارزیابی عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش، نمایندگی‌های زیر توانسته‌اند بالاترین امتیاز را کسب کنند:
نمایندگی سیاسی مشهد با امتیاز 902
نمایندگی شیخ بهایی تهران با امتیاز 889
نمایندگی شریعتی تهران با امتیاز 855
نمایندگی حقیقت شیراز با امتیاز 797
نمایندگی مرکزی تهران با امتیاز 790
نمایندگی آجودانیه تهران با امتیاز 788

آینده خدمات پس از فروش در پرشیا خودرو
با کسب این موفقیت پرشیا خودرو در تلاش است تا با ارتقای کیفیت خدمات خود، رضایت مشتریان را بیشتر از پیش افزایش دهد. این شرکت در نظر دارد تا فرآیندهای تعمیرات را تسریع بخشیده، هزینه‌ها را کاهش دهد و شفافیت در ارتباطات با مشتریان را بهبود بخشد تا به هدف‌گذاری سال 1403 که رسیدن به 820 امتیاز است، دست یابد.

در نهایت، موفقیت پرشیا خودرو در این ارزیابی، گامی مثبت در جهت بهبود خدمات پس از فروش و کسب اعتماد بیشتر مشتریان بوده است.

کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.