خودرونگارانیان

www.BourseKhabarIranian.ir/

شناسه خبر : 615296 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1404 12:37

نمایشگاه‌ها نباید صرفاً به صورت متمرکز در تهران برگزار شود

خودرونگاران - با توجه به برگزاری نمایشگاه خودرو، قطعات، موتورسیکلت، آفرود و قطعات جانبی در استان قم، شرکت‌های نامداری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. یکی از این شرکت‌ها، مادپارت است که در زمینه خدمات پس از فروش یک هلدینگ قطعه سازی در کشورمشغول به فعالیت است. تمرکز زدایی از تهران در موضوع برگزاری نمایشگاه‌‌های تخصصی از دغدغه‌های نماینده این شرکت است.

به گزارش خودرونگاران ، راکخواه، نماینده مادپارت درباره مزایای شرکت در نمایشگاه‌ها اظهارداشت: شرکت در نمایشگاه می‌تواند در بازاریابی و برندینگ شرکت‌ها، به ویژه آنهایی که در زمینه افتر مارکت فعال هستند کمک کند تا به تعامل دوسویه‌ای با مشتری برسد. مشتری می‌تواند از نزدیک با آنچه که در شرکت رخ می‌دهد آشنا شود و در جریان روند و فرایندها قرار بگیرد. همچنین در مورد شرکت‌هایی که end user یا B 2 B هستند فرصت خوبی در زمینه ارتباط با مشتریانشان فراهم آورد.

نماینده مادپارت درباره سابقه حضور این شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی کشور افزود: هلدینگ «رایس کو» که ما در شرکت «ماد پارت» به عنوان زیر مجموعه هلدینگ در نمایشگاه شرکت می‌کنیم، یکی از سه قطعه ساز بزرگ کشور است و در زمینه های زیرساختی و توسعه ای دیگری نیز مشغول به فعالیت است. ما در حوزه خدمات پس از فروش قطعات یدکی خودرو در این نمایشگاه شرکت می‌کنیم. هر ساله ما در دو تا ۳ نمایشگاه تخصصی در حوزه قطعات خودرو، از مجموعه نمایشگاه‌هایی که در کشور برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم .

او با انتقاد از تمرکز نمایشگاه‌ها در تهران گفت: نمایشگاه‌ها نباید صرفاً به صورت متمرکز در تهران برگزار شود. اکثر نمایشگاه‌های درجه یک ما معمولا در تهران برگزار می‌شود. این تمرکز اصلاً رویکرد خوبی نیست و ما باید این بازاریابی، صنعت و ارتباط چهره به چهره با مشتریان را در تمامی استان‌ها ببینیم. اولین دوره برگزاری 

نمایشگاه در قم را به فال نیک می‌گیریم و از آن استقبال می‌کنیم. هر چقدر بتوانیم در شهرها و استان‌های کوچک این نمایشگاه‌ها را برگزار کنیم در حوزه بازاریابی نتایج بهتری می‌گیریم و منجر به دسترسی به مشتریان بیشتر، ارتقا صنعت کشور و گستردگی خدمات شرکت‌ها در سطح کشور خواهد شد.

راکخواه ادامه داد: با توجه به اینکه اولین دوره برگزاری نمایشگاه در استان قم هست انتظار داریم نمایشگاه بتواند اثربخشی خوبی داشته باشد و صرفاً به منزله این نباشد که تلاش کنیم یک رویداد در این استان برگزار کنیم. از آنجا که کیفیت در زمان برگزاری حرف اول را می‌زند، تبلیغات باید به شکلی باشد که مردم از نمایشگاه استقبال کنند. بازدید کنندگان اصلی ما غیر از از بازدید کنندگان تخصصی این حوزه، عموم مردم هستند؛ لذا برگزاری نمایشگاه باید جذابیت داشته باشد و این جذابیت صرفاً از طریق کیفیت به وجود می‌آید. از موضوعات زیرساختی تا موضوعات محیطی مانند تبلیغات و ... اگر به خوبی مدیریت شود، در نهایت خروجی آن می‌تواند یک نمایشگاه قوی باشد که به نفع صنعت کشور و شرکت هایی که در زمینه خودروسازی، قطعه سازی، موتورسیکلت و آفرود باشد خواهد بود.

ما در این نمایشگاه سعی خواهیم کرد از محصولات جدیدمان در حوزه بازرگانی رونمایی کنیم، همچنین برای نمایندگی‌هایمان در سراسر استان قم مزایایی در نظر گرفتیم.

کلیه حقوق این سایت برای خودرونگارانیان محفوظ است
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Copyright © 2021 www.‎BourseKhabarIranian.ir, All rights reserved.