به گزارش پخودرونگاران به نقل از عصر خودرو، این خودروساز چینی قصد دارد تا طیف کاملی از محصولات برقی خود از جمله خودروهای BEV و EREV را در سر تا سر آمریکای جنوبی عرضه کند و نقطه شروع کشور برزیل خواهد بود و هدف آن ارائه فناوری نوآورانه و بومیسازیشده در حوزه حملونقل برقی به مشتریان آمریکای جنوبی است.
در حال حاضر، Leapmotor از نسخههای مختلفی از شاسی باند تمام برقی C10 و همچنین شاسی بلند سایز متوسط B10 در شیلی و برزیل رونمایی کرده است. تا انتهای سال 2025، لیپموتور برنامه دارد 36 مرکز فروش و خدمات در 27 شهر برزیل و همچنین 5 مرکز در شیلی راهاندازی کند.
علاوه بر خودروها، لیپموتور در حال عرضه پلتفرم متصل "لیپپلاس" است که قابلیتهایی مانند کلید دیجیتال، کنترل از راه دور خودرو، و ناوبری شارژ را به صورت یکپارچه ارائه میدهد. این شرکت همچنین با ارائهدهندگان محلی خدمات شارژ مانند Zlectric و GreenV همکاری کرده تا به کاربران خود راهحلهای شارژ و خدمات نصب شارژر خانگی ارائه کند.
حضور جهانی لیپموتور از زمان ورود رسمی آن به بازار اروپا در سال گذشته بهسرعت گسترش یافته است. از طریق سرمایهگذاری مشترک خود با استلانتیس تحت نام لیپموتور اینترنشنال، این شرکت تا ژوئن امسال در بیش از 30 بازار خارجی خارج از چین حضور پیدا کرده است. این بازارها شامل اروپا، خاورمیانه، آسیا-اقیانوسیه و آفریقا میشوند.
لیپموتور اخیراً هدف فروش جسورانه 1 میلیون دستگاه تا سال 2026 را تعیین کرده که از این میزان، 900 هزار دستگاه از بازار داخلی و 100 هزار دستگاه از بازارهای خارجی هدفگذاری شده است.
دادهها حاکی از این است که از ژانویه تا اکتبر امسال، حجم صادرات لیپموتور از 44 هزار دستگاه فراتر رفته است. در حالی که این موضوع لیپموتور را به بزرگترین صادرکننده در میان برندهای جدید خودروی برقی چین تبدیل میکند و آن را در بازارهای اصلی اروپا مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا در میان برندهای پیشرو قرار میدهد.