شناسه خبر : 422243
تاریخ انتشار :
شایعه بازگشت رحیمی به سپاهان از اساس دروغ است؛ برخی به دنبال حاشیه‌سازی هستند
عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان:

شایعه بازگشت رحیمی به سپاهان از اساس دروغ است؛ برخی به دنبال حاشیه‌سازی هستند

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان با انتقاد از کسانی که به دنبال حاشیه‌سازی علیه باشگاه سپاهان هستند، گفت: شایعه بازگشت علیرضا رحیمی به سپاهان از اساس دروغ است و هیچ بحثی در این زمینه مطرح نبوده است.

به گزارش تسنیم، محمد عطایی با اشاره به مطرح شدن شایعه حضور علیرضا رحیمی، مدیرعامل سابق سپاهان در این باشگاه اصفهانی اظهار داشت: این شایعه از اساس دروغ است و باید بگویم به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: این شایعه حتی از شایعه هم شایعه‌تر است و اصلاً چنین موضوعی در هیئت مدیره باشگاه سپاهان مطرح نشده و به کل تکذیب می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان با انتقاد از حاشیه‌سازی‌های صورت گرفته طی هفته‌های گذشته درباره این باشگاه بیان کرد: متأسفانه عده‌ای به دنبال آن هستند که علیه باشگاه سپاهان حاشیه‌سازی کنند و در این زمینه اخبار مختلفی را بر زبان می‌آورند.

وی ادامه داد: ما هفته گذشته و پیش از تعطیلات، جلسه هیئت مدیره را برگزار کردیم و در این جلسه هیچ مشکلی وجود نداشت و همه چیز ایده‌آل بود.

عطایی اضافه کرد: هیئت مدیره باشگاه سپاهان از باقریان، مدیرعامل باشگاه حمایت ویژه را صورت می‌دهد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.