شناسه خبر : 422461
تاریخ انتشار :
سطح پرسپولیس یک مرحله از تیم‌های ایرانی بالاتر است
برانکو:

سطح پرسپولیس یک مرحله از تیم‌های ایرانی بالاتر است

سرمربی پرسپولیس گفت: نیمه دوم ما بد نبودیم، حریف بود که عالی بازی کرد و ما را مجبور کرد که عقب نشینی کنیم.

به گزارش خودرونگاران به نقل از خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ گفت: این بازی خیلی مهمی بود و مهمترین مساله برای ما برد بود. می‌دانستیم یک بازی بسیار سخت در پیش داریم. امتیازاتی که این تیم تا به حال گرفته اتفاقی نبوده و به همه گفتم بازی سختی در پیش داریم. موقعیت گل زیادی نبود در این بازی اما هر دو تیم نهایت توانشان را نشان دادند. این سخت ترین بازی ما تا به امروز بود. به گسترش تبریک می‌گویم. البته به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با جنگندگی نتیجه را حفظ کردند.

او ادامه داد: ما برای دور برگشت آنالیز مستمری روی بازیکن ها داریم و فقط مساله این است که چه بازیکنی بیاوریم؛ اما بازیکنی که ما می‌خواهیم بعید است بتواند بیاید چون قراردادها سفت و سخت است.

سرمربی پرسپولیس گفت: نیمه دوم ما بد نبودیم، حریف بود که عالی بازی کرد و ما را مجبور کرد که عقب نشینی کنیم. در مورد مسلمان به نظرم او خوب بازی می‌کند.
وی درباره محمد نوری هم گفت: محمد نوری بازیکن خوبی است و کاپیتان ما بوده و در تمام پست های میانی می تواند بازی کند؛ طبیعی است که او برای هر تیمی مثمر ثمر است. اما خب او با تیم قطری قرارداد دارد. تلاش ما بر این است فوتبال را به خوبی پیش ببریم و لول ما با سایر تیم های ایرانی متفاوت است. می‌بینید که تماشاگران هم راضی هستند. طبیعی است که این روند را ادامه بدهیم و بهتر هم بشویم.

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد هم گفت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی بود که باعث شد سرما را فراموش کنیم. برانکو در پرسپولیس تحولات بزرگی ایجاد کرد؛ اما هیچ تیمی نتوانسته این تیم را به اندازه ما اذیت کند. من معتقدم وقتی گل خوردیم روی بازیکن ما خطا شده بود. به بچه‌های تیمم تبریک می‌گویم و به پرسپولیسی ها هم همینطور.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.