شناسه خبر : 422643
تاریخ انتشار :
تیم منتخب سرخابی‌‌ها تا پایان نیم‌فصل نخست

تیم منتخب سرخابی‌‌ها تا پایان نیم‌فصل نخست

تیم منتخب سرخابی‌ها را تا پایان نیم‌فصل نخست در این گزارش بررسی می‌کنیم.

به گزارش خودرونگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم با قهرمانی استقلال خوزستان به پایان رسید و در این گزارش تیم منتخب استقلال و پرسپولیس را معرفی می‌کنیم.

دروازه‌بان:

سید مهدی رحمتی کاپیتان نخست آبی‌پوشان پایتخت درون دروازه تیم منتخب قرار می‌گیرد.

وی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، با دریافت 12 گل و پیشی گرفتن از سوشا مکانی در درون دروازه تیم منتخب قرار گرفت.

مدافعان:

در خط دفاعی 3 بازیکن از پرسپولیس قرار دارند. محمد انصاری پدیده لیگ برتر که در ابتدای فصل از فجر سپاسی به عضویت سرخپوشان درآمد و عملکرد فوق‌العاده ای نیز از خود به نمایش گذاشت.

در دفاع میانی نیز محسن بنگر و حنیف عمران‌زاده قرار دادند. این دو که اصالتی مازندرانی دارند با یکدیگر زوج دفاعی تیم منتخب را تشکیل می‌دهند و در سمت راست این تیم نیز رامین رضاییان قرار دارد.

وی که در ابتدای این فصل از راه‌آهن به جمع شاگردان برانکو اضافه شد عملکرد خوبی از خود ارائه داد و با تک‌گل خود مقابل سیاه‌جامگان درخشش خود را تکمیل کرد.

در یک خط جلوتر نیز امید ابراهیمی و احمد نوراللهی قرار دارند. این دو که کمربند میانی تیم منتخب را تشکیل داده‌اند در تیم‌شان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و از بازیکنان تأثیرگذار تیمشان محسوب می‌شوند.

در گوشه‌های چپ و راست نیز جابر انصاری و امید عالیشاه قرار دارند که با به ثمر رساندن 2 و 4 گل از ارکان موفقیت تیم‌شان در لیگ برتر محسوب می‌شوند. در خط هجومی نیز مهدی طارمی و سجاد شهباززاده قرار دارند.

دو مهاجم برتر سرخابی‌ها که در این فصل عملکرد خوبی در تیم‌هایشان داشته‌اند با به ثمر رساندن 9 و 4 گل آمار خوبی را از خود به جای گذاشته‌اند و از تأثیرگذارترین بازیکنان سرخابی‌ها محسوب می‌شوند.

حال در کنار این بازیکنان می‌توان به بازیکنانی مانند میلاد شیخ فخرالدینی، خسرو حیدری، محسن سلمان و روزبه چشمی اشاره کرد که می‌توانستند در این لیست قرار بگیرند.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.