شناسه خبر : 422811
تاریخ انتشار :
وقتی پیش بینی اشتباه هواشناسی منجر به اجرای طرح سراسری زوج و فرد شد

وقتی پیش بینی اشتباه هواشناسی منجر به اجرای طرح سراسری زوج و فرد شد

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حالی که پیش بینی بارش باران برای پایتخت شده بود اما این اتفاق رخ نداد و طرح زوج و فرد از درب منازل از امروز اجرایی شد.

به گزارش خودرونگاران به  نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که ساعت 16 عصر روز گذشته به یکباره برگزار شد تصمیم بر آن شد که طرح سراسری زوج و فرد از درب منازل از امروز اجرایی شود.

 
وی در ادامه افزود: اصلا قرار به اجرای این طرح نبود و هواشناسی بارندگی در شهر تهران را پیش بینی کرده بود که با توجه به پیش بینی نادرست بلافاصله جلسه کمیته اضطرار تشکیل شد.
 
سرهنگ عابدی بیان کرد: بر اساس این طرح امروز (چهارشنبه) هیچ یک از خودروهایی که پلاک خودروی شان فرد است حق حرکت دادن خودرو را حتی از درب منازل ندارند و در صورت تردد خودروهای پلاک فرد 200 هزار ریال جریمه خواهند شد.
 

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این که این طرح فردا نیز اجرا می شود، گفت: هواشناسی برای فردا (پنجشنبه)بارندگی پیش بینی کرده است که به این ترتیب طرح زوج و فرد از درب منازل انجام نمی شود.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.