شناسه خبر : 423535
تاریخ انتشار :
مجوز سوشا برای حضور در لیگ برتر صادر شد

مجوز سوشا برای حضور در لیگ برتر صادر شد

دروازه بان پرسپولیس با تلاش مسئولان پرسپولیس و مساعدت قوقضائیه از فردا در تمرینات پرسپولیس حضور مى یابد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران، على اکبر طاهرى گفت : سوشا مکانى از فردا در تمرینات تیم حاضر مى شود تا در کنار بازیکنان تمرین کند. 
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه قوه قضائیه مجوز تمرین سوشا مکانى را داده بیان کرد : با مذاکرات انجام شده مسئولان قوه قضائیه مساعدت کردند و قرار شد مکانى در تمرینات شرکت کند تا وضعیتش مشخص شود. 
 
وى در پایان خاطر نشان کرد : ما به تصمیم قوه قضائیه احترام مى گذاریم اما امیدوارم مسئولان در صدور رأى رأفت و گذشت را لحاظ کنند چرا که سوشا مکانى إظهار پشیمانى کرده است.

سوشامکانى تعلیق از بازى نیست 
 
عبداله سمامى عضو کمیته اخلاق فوتبال گفت: حضور سوشا مکانى در تمرینات پرسپولیس مانعى ندارد چرا که ما اعضاى کمیته هنوز تصمیم قطعى در مورد پرونده این دروازه بان نگرفتیم همچنین وى اجازه حضور در درون دروازه پرسپولیس در بازى هاى لیگ را دارد. 
 
وى در مورد زمان رسیدگی به پرونده مکانى گفت: پرونده دروازه بان پرسپولیس در حال بررسى است و تحقیقات لازم را انجام مى دهیم تا منجر به حصول نتیجه شود .
 
سمامى در مورد وضعیت پرونده مایلى کهن بیان کرد: تمام گزارشهاى اداره حراست در مورد مصاحبه مایلى کهن با شبکه معاند به دست ما رسیده است و ما در حال بررسى این گزارشها هستیم. 
 
وى در پایان خاطر نشان کرد : ما بعد از بررسى پرونده مایلى کهن رأى صادر مى کنیم.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.