شناسه خبر : 424746
تاریخ انتشار :
ترافیک جاده چالوس - کرج نیمه سنگین است

ترافیک جاده چالوس - کرج نیمه سنگین است

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : هم اکنون تردد در مسیر چالوس - کرج با توجه افزایش تعداد مسافران نوروزی به شمال کشور نیمه سنگین است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایرنا، رضا کاوه روز جمعه افزود : با وجود افزایش تعداد خودروهای در حال تردد در بیشتر طول این مسیر ، تردد در دو مسیر رفت و برگشت بدون مشکل انجام می شود.
وی در خصوص احتمال یک طرفه شدن جاده کندوان گفت : هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده و احتمالا حوالی ظهر امروز ممکن است تصمیمی در این باره اعلام شود .
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس از رانندگان خواست به دلیل نیمه سنگین بودن تردد در این محور کوهستانی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.
وی همچنین از آمادگی کامل تمامی نیروهای راهداری در این محور کوهستانی خبر داد و گفت که در صورت نیاز نیروهای راهداری وارد عمل می شوند.
مسئول هواشناسی سیاه بیشه گفت: هم اکنون هوای منطقه سیاه بیشه صاف و هیچ مشکلی از نظر آب و هوایی وجود ندارد.
کرمعلی اسدی افزود: در حال حاضر دما در این منطقه 3 درجه سانتیگراد است که پیش بینی می شود تا فردا نیز هوای این منطقه صاف باشد.
استان مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر جاده دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن محور اصلی است و از این مسافت 600 کیلومتر گردنه و سخت گذر است.
زمستان سال جاری 33 گروه راهداری با 250 دستگاه ماشین آلات به همراه 331 راهدار به گردنه ها و مناطق برفگیر این استان اعزام شدند و همچنان در آن مناطق مستقرند .
راهداری مازندران طرح نوروزی راهداری را هم از 25 اسفند در چهار محور کندوان، سوادکوه، کیاسر و هراز به اجرا گذاشته است .


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.