شناسه خبر : 425403
تاریخ انتشار :
خودرو فرمول یک ردبول در برابر موتور‌سیکلت موتو جی‌پی بی‌ ام و

خودرو فرمول یک ردبول در برابر موتور‌سیکلت موتو جی‌پی بی‌ ام و

پیست سیلوراستونِ (Silverstone) انگلستان که همه‌ساله میزبان مسابقات قهرمانی خودروهای تورینگ (BTCC) بوده، این بار پذیرای رقابتی متفاوت است. به نظر شما خودرو‌های فرمول یک سریع‌تر هستند یا موتورسیکلت‌های موتو‌ جی‌پی؟

به گزارش خودرونگاران به نقل از زومیت،‌رویارویی اتومبیل فرمول یک تیم ردبول با رانندگی دیوید کوتارد و موتور مسابقه‌ای تا دندان مسلح با رانندگی گای مارتین که یکی از بهترین رانندگان تیم مسابقات BMW است.

خودروی F1 تیم ردبول با نام RB8، یکی از بهترین مدل‌های این تیم به شمار می‌رود که در سال ۲۰۱۲ با بدست آوردن ۷ پیروزی از ۲۰ مسابقه‌، به راننده آن زمان خود، سباستین فتل کمک بسیاری کرد تا برای سومین بار به عنوان قهرمانی رقابت‌های فرمول یک برسد.

در طرف مقابل ابر موتورسیکلت مسابقه‌ای بی‌ام‌و BMW به نام Tyco که بر پایه‌ی مدل S1000RR ساخته شده، قرار دارد که به راحتی قادر است با سبز شدن چراغ همانند تیری رها شده از کمان در یک چشم بر هم زدن به نقطه‌ای سفید در جلوی شما تبدیل شود. قدرت ۱۹۳ اسب بخاری این سوپر بایک از یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی به حجم ۱۰۰۰ سی‌سی تامین می‌شود که برای جا به جا کردن ۲۰۷ کیلوگرم وزن خود موتور،کار سختی پیش‌رو ندارد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.