شناسه خبر : 425550
تاریخ انتشار :
خودرویی که دنده عقب نداشت، وجود نداشت
توضیح مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل ایران خودرو در خصوص یک خبر

خودرویی که دنده عقب نداشت، وجود نداشت

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل ایران خودرو در خصوص یک خبر فارس توضیحاتی ارسال کرده است که متن آن به شرح ذیل است.

به گزارش خودرونگاران به نقل از فارس ، پس از انتشار خبری در خبرگزاری فارس با تیتر «خودرویی که دنده عقب ندارد»، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل ایران خودرو جوابیه‌ای ارسال کرده که متن آن در زیر آمده استا.

پس از انتشار خبری با تیتر «خودرویی که دنده عقب ندارد» در سرویس استان‌های خبرگزاری فارس در تاریخ 27 اسفند ماه 94، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل ایران خودرو رسیدگی و پاسخ به گلایه مشتری اشاره شده در متن خبر را در دستور کار قرار داد، اما با توجه به تعطیلی پایان سال، امکان حصول نتیجه قطعی تا پایان تعطیلات فراهم نشد اما با آغاز سال کاری 95 پیگیری جدی موضوع از سرگرفته شد.

در خبر منتشر شده خبرگزاری فارس در استان کردستان، عنوان شده شهروندی به نام هادی امجدیان «چند روز پیش» یک دستگاه خودرو 405 از نمایندگی ایران خودرو تحویل گرفته که «دنده عقب نداشته است»!!! پس از پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که هیچ گونه سابقه‌ای از این مشتری در شبکه فروش و یا خدمات پس از فروش ایران خودرو ثبت نشده است.

نکته دیگر اینکه بازرسی‌های کامل نظارتی و کیفی در مراحل تولید خودرو صورت می‌گیرد که امکان نداشتن دنده عقب در محصول را به صفر می‌رساند. همچنین در شبکه فروش نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو نیز اطلاعات شخصی به نام هادی امجدیان جهت خرید خودرو 405 ثبت نشده بود. از این رو ادعای مطرح شده در متن خبر مبنی بر «چند روز پیش یک دستگاه خودرو 405 از نمایندگی ایران خودرو تحویل گرفته‌ام» صحت نداشت.

از سوی دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر از مشتری یا خودروی اشاره شده در خبر، شماره تماس تلفنی نیز از سوی خبرگزاری فارس در اختیار ایران خودرو قرار گرفت که متاسفانه همواره «در دسترس نیست و امکان برقراری تماس با آن وجود ندارد.» لذا برای خبرنگار و خبرگزاری فارس نیز مسجل شد که موضوع مطرح شده در خبر، واقعیت نداشته و خبر مذکور بدون بررسی صحت و سقم منتشر شده است.

در پایان این جوابیه آمده است: گروه صنعتی ایران خودرو خود را موظف و متعهد به تکریم و احترام به مشتری می‌داند و با تاکید مدیریت ارشد این گروه صنعتی، رضایت مشتریان خود را به عنوان رسالت سازمانی، در رأس امور خود قرار داده است. شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز همواره آمادگی خدمت‌گذاری به مشتریان محترم را داشته و پاسخگوی خواسته‌های آنان است.


نظرات

نظر شما

: : :




آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.