به گزارش خودرونگاران به نقل از ایساکو، سید رضا حسینی، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به برنامهریزی ایرانخودرو برای ورود خودروهای جدید به بازار، شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش این خودروساز،آماده خدمترسانی به مشتریان است و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی «اچ30 کراس» در شبکه خدمات ایساکو ایجاد شده است.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: اکنون تعدادی از نمایندگیهای ایساکو از طریق مدیریت آموزش فنی، آموزشهای لازم برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو را کسب کردهاند.
وی افزود: ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو اتوماتیک، در فاز اول، 35 نمایندگی خود را تجهیز کرده و دستگاهها و ابزار لازم در خصوص عیبیابی و تعمیر را در اختیار این نمایندگیها قرار داده است.
حسینی در خصوص نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور تشریح کرد: علاوه بر تامین قطعات و لوازم یدکی این خودرو، نمایندگیهای پایلوت به نحوی در سراسر کشور آماده شدهاند که در هر استان یک نمایندگی و در سطح تهران، پنج نمایندگی به دارندگان این محصول خدمات ارائه کنند.
خاطر نشان میشود پیش فروش خودرو اچ30 کراس، جدیدترین محصول ایران خودرو که در دسته خودروهای شاسی بلند کوچک و ارزان قیمت جای میگیرد، از پنجم اردیبهشتماه آغاز شده است.