شناسه خبر : 425807
تاریخ انتشار :
بازگشت آبی های خودروساز به لیگ برتر

بازگشت آبی های خودروساز به لیگ برتر

تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس با برد مقایل پاس همدان به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از برنا ،  تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم پاس همدان بود . شاگردان علیرضا مرزبان که در یک قدمی صعود قرار داشتند با ارائه یک بازی منطقی و در عین حال زیبا توانستند حریف خود را با گل دقیقه 85 عباس محمد رضایی  با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

گفتنی است، پیکان با این پیروزی شیرین خانگی 66 امتیازی شد و در فاصله 2 هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ دسته یکم فوتبال باشگاه های ایران جشن صعود برپا کرد و قاطعانه به لیگ برتر صعود کرد.

شایان ذکر است، تیم فوتبال پیکان برای برپایی جشن قهرمانی فقط به یک امتیاز احتیاج دارد که در 2 هفته باقیمانده دست یافتن به آن دور از دسترس نیست.

 

محمد صادق بارانی کاپیتان تیم فوتبال پیکان درپایان دیدار با پاس همدان در گفتگو با خبر نگار ما گفت، تیم ما چون به صعود و  قهرمانی فکر می کرد فقط به دنبال پیروزی و کسب 3 امتیاز در این دیدار بودیم.

کاپیتان تیم پیکان در مورد صعود زود هنگام تیمش به  لیگ برتر کشور اظهار داشت، ما علاوه بر صعود فعلی فقط به قهرمانی فکر میکنیم، چون لایق قهرمانی هستیم شما مطمئن باشید پیکان با جوانانی که دارد فقط و فقط به عنوان قهرمان قدم به لیگ برتر می گذارد.

وی در پایان تاکید کرد، صعود تیم پیکان به لیگ برتر را می توان نتیجه همدلی و حمایت کلیه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو ، باشگاه پیکان و تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال دانست. 


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.