شناسه خبر : 427074
تاریخ انتشار :
پژوسیتروئن میزان مصرف واقعی خودروهایش را اعلام می کند

پژوسیتروئن میزان مصرف واقعی خودروهایش را اعلام می کند

گروه فرانسوی پژوسیتروئن دومین گزارش خود در مورد میزان واقعی مصرف سوخت خودروهایش و تفاوت آن ها با تست های آزمایشگاهی و در محیط های واقعی را منتشر کرد.

به گزارش خودرونگاران،‌ گروه فرانسوی پژوسیتروئن دومین گزارش خود در مورد میزان واقعی مصرف سوخت خودروهایش و تفاوت آن ها با تست های آزمایشگاهی و در محیط های واقعی را منتشر کرد. 

در پی اعلام رسوایی دیزلی محصولات فولکس واگن، پژوسیتروئن از تعهد خود در اظهار رسمی میزان مصرف سوخت محصولاتش در شرایط واقعی خبر داد. اولین نتایجات آزمایشات این شرکت در ماه ژوئن حدود 50% مصرف بیشتر خودروها در مقایسه با مقادیر اعلام شده را نشان داد. در این آزمایشات 14 محصول اصلی مورد بررسی قرار گرفتند و میزان مصرف آن ها در جاده های درون و برون شهری و یا با سامانه تهویه هوای روشن مورد آزمایش قرار گرفت که به طور متوسط میزان مصرف سوختشان در شرایط واقعی 44 درصد بیشتر از حالت آزمایشگاهی بود. 

برای مثال خودروی پژو 3008 با موتور 1.2 لیتری Pure Tec 130 مصرفی حدود 7.6 لیتر داشت حال آن که میزان مصرف اعلامی شرکت تنها 4.9 لیتر در هر صد کیلومتر بود و یا  خودروی C4 Picasso Blue HDi 120 مصرفی 6.5 لیتری داشت ولی مصرف سوخت آزمایشگاهیش 3.9 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده بود. 

شرکت اعلام کرده که در گزارش جدیدش میزان مصرف سوخت واقعی 20 محصول دیگر را نیز منتشر خواهد کرد و آزمایشات مربوط به آن را بر اساس استانداردهای جهانی انجام خواهد داد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.