شناسه خبر : 427129
تاریخ انتشار :
نقدینگی نیاز امروز صنعت تایرسازی

نقدینگی نیاز امروز صنعت تایرسازی

کارخانه‌های بزرگ تایرسازی که امروز در حال فعالیت هستند از سال ۴۰ تاسیس شده‌اند اما اقدامی برای بروزسانی آنها هنوز انجام نشده است به نحوی که برای ادامه تولید نیاز به تزریق نقدینگی دارند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از صمت ، در حال حاضر نبود محدویت‌ها باعث شده همچنان لاستیک از مبادی رسمی و غیررسمی وارد کشور شود. لاستیک‌های قاچاقی که بدون کیفیت بوده و استفاده از آنها برای مردم مشکلاتی را به وجود آورده است.
در سال‌های اخیر حجم واردات تایر از مبادی رسمی افزایش یافته بود اما خوشبختانه با راهکار وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع تا اندازه‌ای برطرف شده است و مسئولان باید با تدبیری جدی برای کنترل قاچاق تایر برنامه‌ریزی داشته باشند. این در حالی است که تایرهای تولید ایران از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر از جزییات قرارداد تولید خودروهای چینی اطلاع چندانی در دست نیست اما به نظر می‌رسد استفاده از تایر ایرانی در این خودروها می‌تواند بسیار کارآمد باشد مگر آنکه اندازه تایر برخی از این خودروها در کشور تولید نشود. در حال حاضر وضعیت تولید واحدهای تایرسازی نسبت به سال ۹۳ بهتر شده است اما برای بروزرسانی چند کارخانه بزرگ تایرسازی که از سال ۴۰ تاسیس شده و مشغول به فعالیت هستند اقدامی نشده است به نحوی که امروز نیازمند تزریق نقدینگی برای ادامه تولید هستند.

مصطفی تنها - سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.