شناسه خبر : 427318
تاریخ انتشار :
آئودی تا سال ۲۰۲۰ سه خودروی الکتریکی عرضه می‌کند

آئودی تا سال ۲۰۲۰ سه خودروی الکتریکی عرضه می‌کند

روپرت استادلر، مرد همه‌کارۀ آئودی، از تصمیم این غول خودروسازی جهان برای معرفی و عرضه سه خودروی الکتریکی تا سال 2020 میلادی خبر داد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تک شات، این تصمیم در حالی اتخاذ شد که شرکت مادر یعنی فولکس واگن، اخیراً به دلیل رسوایی هایی که در زمینه آلایندگی خودروهای خود به بار آورده است، زیر بار انتقادهای شدیدی قرار گرفته و به نظر می رسد که این تصمیم یعنی حرکت از سوخت های فسیلی به سمت استفاده از سوخت های پاک، می تواند تا حدی از این انتقادها بکاهد.

بر اساس این طرح که استادلر در جمع مدیران آئودی عنوان کرد، از این پس بخش عمده ای از تمرکز این کمپانی بر روی خودروهای الکتریکی، خدمات دیجیتال و تکنولوژی خودروهای بدون راننده متمرکز خواهد بود.

وی در ادامه افزود که خودروهای الکتریکی این شرکت در کلاس خودروهای A-Segment و یا همان خودروهای شهری کوچک جای خواهند گرفت که علاوه بر کم مصرف بودن، گزینه های مناسبی برای مسافرت های داخل شهری محسوب می شوند.

همچنین، بنابر جدیدترین گزارش ها، آئودی قصد دارد تا کمپانی زیر مجموعه جدیدی را با نام SDS تاسیس کند که بر روی توسعه و ساخت اتومبیل های خودران متمرکز خواهد بود.

استادلر با اشاره به تمایل این کمپانی برای جذب شریک در زمینه ساخت اتومبیل های خودران عنوان کرد که ما به دنبال ساخت خودروهایی هستیم که در آن پدال و یا فرمانی وجود نداشته باشد و وسیله ای مناسب برای تردد شهری باشد.

با اتخاذ این استراتژی، آئودی می بایست کم کم از فعالیت های خود در سایر زمینه ها بکاهد و سرمایه های آزاد شده را بر روی مدل های جدید خودروهای بدون راننده و تکنولوژی های مرتبط با آن خرج کند.

استفان نیرش، مدیر توسعه فنی آئودی در این خصوص عنوان کرد که این شرکت تولید سریالی این خودروها را تا سال 2020 آغاز نخواهد کرد و دلیل این امر نیز نبود ایستگاه های شارژ کافی برای شارژ این خودروها عنوان شده است.

 

ائودی

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.