شناسه خبر : 427328
تاریخ انتشار :
بی‌ام‌و در تدارک ساخت کارخانه تولید باتری خودروهای الکتریکی در تایلند

بی‌ام‌و در تدارک ساخت کارخانه تولید باتری خودروهای الکتریکی در تایلند

بنا به گفته وزیر صنعت کشور تایلند، کمپانی خودروسازی بی‌ام‌و در فکر است تا کارخانه ای برای تولید باتری های خودروهای هیبریدی در این کشور احداث کند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تک شات، وزیر صنعت تایلند اضافه کرد که ساخت این کارخانه اواسط سال آینده میلادی و با سرمایه ای حدود 57 میلیون دلار آغاز خواهد شد. این کارخانه میتواند خرید خودروهای هیبریدی را برای مصرف کنندگان تایلندی بسیار تسهیل و مقرون به صرفه تر کند.

 

آچاکا، وزیر صنعت، به خبرنگاران گفت: "خودروهای هیبریدی از قیمت بالایی برخوردارند ولی اگر کارخانه ای تولید باتری ها را در داخل کشور انجام دهد، قیمت این خودروها کاهش یافته و امکان خرید آن برای افراد بیشتری فراهم می شود."


سخنگوی BMW در تایلند در این خصوص عنوان کرده که این کمپانی نمی تواند در خصوص این سرمایه گذاری در حال حاضر اظهار نظر کند ولی درصدد است تا روز دوشنبه بیانیه ای در این مورد صادر کند.


آچاکا اظهار کرده که دولت تایلند همکاری هایی را با BMW آغاز کرده تا با ارایه مشوق های مالیاتی، استفاده از خودروهای هیبریدی را در کشور ترغیب کند.


تایلند برای کمپانی های خودروسازی قطب با ارزش تولید و صدور محصولات در منطقه است، و این حوزه 10 درصد درآمد خالص داخلی کشور را تامین می کند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.