مدیر کل نظارت سازمان حمایت گفت: حداقل گارانتی برای عرضه کننده 2 سال است که این موضوع به آپشنها اضافه شد و عرضه کنننده میتواند زمان خدمات پس از فروش را افزایش دهند.
به گزارش خودرونگاران به نقل از خبرگزاری میزان، میرآخور لو در برنامه روی خط خبر شبکه خبر در خصوص ابلاغیه جدید تعویض و تعمیر قطعات خودرو در دوره گارانتی گفت: در ابلاغیه جدید نظات بیشتری بر نحوه خدمات رسانی بر مشتریان خواهیم داشت به علاوه نظارت بر پیش فروش خودروها با دارا بودن موجودی خواهد شد.
وی در ادامه افزود: حداقل گارانتی برای عرضه کننده 2 سال است که این موضوع به آپشنها اضافه شد و عرضه کنننده میتواند زمان خدمات پس از فروش را افزایش دهند.
میر آخورلو در توضیح نحوه نظارت بر تولید گفت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مراحل تولید نظارت کافی را بر روند کاری عرضه کنندگان دارد.
مدیر کل نظارت سازمان حمایت تصریح کرد: مشتریانی که از نحوه خدمات پس از فروش عرضه ککنده راضی نبودهاند میتوانند شکایات خود را به وزارت صنعت و معدن استان خود ارائه داده و از این طریق پیگیری کنند و یا برای طرح دعوی میتوانند با شماره 124 تماس بگیرند.