شناسه خبر : 427477
تاریخ انتشار :
امکان انتخاب راننده برای اتومبیل های خودران تسلا وجود دارد

امکان انتخاب راننده برای اتومبیل های خودران تسلا وجود دارد

پیش تر در خبرها خوانده بودیم که شرکت خودروسازی تسلا بالاخره زمان رسمی آغاز به کار کارخانه بزرگ خود در نوادا را اعلام کرد. تسلا قصد دارد در این کارخانه غول آسا باتری های موردنیاز خودروهای خود را تولید کند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از تک شات،‌ ایلان ماسک، مرد شماره یک تسلا که امروز برای افتتاح این کارخانه در نوادا حاضر شده در خصوص اتومبیل های خودران این کمپانی صحبت کرد. 

او اعلام کرد که امکان انتخاب راننده برای اتومبیل های خودران تسلا فراهم می شود و شرکت او قصد دارد برای این کار آموزش های مربوط به رانندگی خودکار را توسعه دهد.

با توجه به این دیدگاه ماسک، دارندگان خودروهای خودران تسلا می توانند قوانینی تنظیم کنند که مشخص کند چه کسی می تواند خودروی تسلای شما را در زمانی که شما از آن استفاده نمی کنید، براند.

ایلان ماسک در این رابطه این طور توضیح می دهد:

«هرگاه که شما از اتومبیل خود استفاده نمی کنید، قادر خواهید بود تا بر روی اپلیکیشن تسلا در گوشی هوشمند خود ضربه بزنید و اتومبیل خود را به لیستی موسوم به Shared Fleet اضافه کنید و یا از آنجا آن را بردارید. سپس در این قسمت می توانید تعیین کنید که دوست دارید چه کسی خودروی شما را براند؟ همه اشخاص، فقط کاربران پنج ستاره، خانواده و یا هر شخص یا اشخاص دیگری که در نظر دارید. هر گاه هم بخواهید خودروی شما به شما بازگردانده شود، می توانید روی آن ضربه بزنید تا اتومبیل به شما برگردد. تمام این انتخاب ها به نظر شما بستگی دارد و همه تصمیمات با خود شماست.»

یکی از افرادی که در مراسم امروز تسلا در نوادا حاضر بود، از ایلان ماسک سوال کرد که آیا اتومبیل خودران تسلا برای ما پوکمون پیدا می کند؟ مدیرعامل تسلا هم در جواب او گفت که قطعاً این کار را انجام خواهد داد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.