شناسه خبر : 427672
تاریخ انتشار :
وقتی فراری به آمبولانس می بازد + فیلم

وقتی فراری به آمبولانس می بازد + فیلم

خودرونگاران- معمولا خودروها در یک کلاس یکسان با یکدیگر مقایسه می‌شوند. اما درگ‌های سرعت در کلاس‌های متفاوت نیز جذاب می‌شود. یکی از این درگ‌های جالب که به تازگی جذابیت آن جهانی شده مسابقه سرعت بین یک ابرخودروی ایتالیایی فراری و یک آمبولانس است. به نظر شما کدامیک در این درگ سرعت سریع‌تر عمل می‌کند، آمبولانس که مسئله سرعت در آن جان انسان‌ها را نجات می‌دهد یا فراری که برای مسابقات سرعت ساخته شده است. اما به نظر می‌رسد تمامی این شرایط به راننده بستگی دارد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از عصر ایران، یک مسابقه سرعت بین یک خودروی درمانی و شاهزاده اسب‌ها یعنی فراری 488 GTB برگزار شده است که یک قهرمان فرمول 1 جهان (سباستین وتل) در آن آمبولانس را  می‌راند. وتل در این مسابقه صندلی خودروی خود را با یک (پیراپزشک) عوض کرده است.

از همان ابتدا به نظر می‌رسید که پیراپزشک شانس زیادی برای برد در برابر یک راننده حرفه‌ای سرعت نداشته باشد. اما از طرف دیگر سباستین وتل ثابت کرد که همه چیز در یک خودرو خلاصه نشده است.

با وجود 3 تن وزن و یک موتور 118 اسب بخاری این خودرو را در 2 دقیقه و 10 ثانیه به پایان مسیر مسابقه رساند. این میزان هفت ثانیه سریع تر از فراری با رانندگی پیراپزشک به شمار می‌آید.

اینک شما شاهد شکست یک فراری توسط آمبولانس هستید.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.