به گزارش خودرونگاران به نقل از ایکو پرس در مراسم معارفه، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو،
جایگاه ایران خودرو در صنعت خودروسازی کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و ضمن اشاره به این کهخدمات پس از فروش آخرین حلقه از زنجیره ارزش خودروسازی است گفت: ایران خودرو برندیاست که همه مردم انتظار ویژه ای از آن دارند و ما به عنوان ویترین شرکت ایران خودرو بایدوظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم.
مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در ادامه گفت: ایساکو و شرکت های زیرمجموعه آن، شرکت های امداد خودرو ایران، شرکت همگام خودرو، شرکت کارت ایران خودرو و...بر اساس این که خدمات پس از فروش، بخش عمده ای از رضایت مندی مشتریان را تشکیلمی دهد، خود را موظف می دانند که برای پاسداشت انتخاب مشتری،خدماتی در خور وشایسته ارایه دهند.
وی امدادرسانی را از وظایف اصلی شرکت امدادخودرو ایران دانست و گفت: ما باید با ارایهبهترین خدمات و برخوردمناسب با مشتری از او مراقبت و محافظت کنیم تا او تبدیل به مشتریوفادار ایران خودرو شود.
حسینی، ارایه خدمات نوین و متفاوت را از رویکردهای اصلی شرکت ایساکو عنوان کرد و گفت:خواست امروز مردم درمواجهه با شرکت های امدادی تغییر کرده و ما هم باید همگام با آن خودرا ارتقا دهیم تا انتظارات مشتریان را برآورده کنیم.
وی تاکید کرد: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، همواره در تلاش و تکاپو ست تا با بهکارگیری روش های نوین و خلاق خدمات مطلوب و متفاوتی را ارائه کند.
حسینی افزود: ایساکو تحولات زیادی را در بخش خدمات پس از فروش ایجاد کرده و هم سو باسلایق و خواست مشتریان، به دنبال ارایه خدمات نو و مورد انتظار آنان است.
مدیر عامل شرکت ایساکو تاکید کرد: امدادخودرو ایران با استفاده از توانمندی های فعلی و باحضور مدیران و کارکنان باتجربه و متعهد می تواند موجب اعتلای گروه صنعتی ایران خودرو شود.
حسینی در پایان ضمن تشکر از زحمات سید علی جعفری، مدیر عامل پیشین شرکتامدادخودرو ایران، شهرام صالحی رابه عنوان مدیرعاملی امداد خودرو ایران معرفی کرد.
مزیت رقابتی ایران خودرو
در این جلسه شهرام صالحی مدیرعامل جدید امدادخودرو ایران ضمن تشکر از حسن اعتمادمدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین مدیرعامل ایساکو اظهار کرد: امداد خودرو ایران وظرفیت ها و توانمندی های آن مزیت رقابتی ایران خودرو به شمار می رود.
وی ضمن اشاره به سهم 54 درصدی ایران خودرو در بازار و عرضه محصولات جدید در آینده اینزدیک گفت: فعالیت های امداد خودرو ایران در راستای ایجاد مزیت های رقابتی و افزایش سهمبازار ایران خودرو نقش بسیار مهمی را دارد و ما باید با کار تیمی اهداف و برنامه های مصوبگروه صنعتی ایران خودرو را در قالب شاخص های عملیاتی به نتیجه برسانیم.
صالحی تاکید کرد: کاهش مراجعات برای تعمیر، برخورد و رفتار امدادگر از عوامل تاثیرگذار برتصویر ذهنی مشتریان است که باید از فرصت های موجود برای بهبود و ارتقای رضایت مشتریانبهره برداری کنیم.
افزایش 50 درصدی ناوگان امدادی
در این جلسه سیدعلی جعفری مدیرعامل پیشین امداد خودرو ایران نیز گزارشی از عملکرد اینشرکت در سال های گذشته ارایه کرد.
وی ضمن اشاره به افزایش 50 درصدی تعداد ناوگان امدادی گفت: تعداد ناوگان از عدد 1000 درسال88 به 1500 در سال گذشته رسیده است که با کمک نیروهای مجرب و متخصص اینناوگان روزانه بیش از دو هزار و500 فعالیت امدادی ارایه شده است.
مدیر عامل سابق امداد خودرو ایران مهم ترین شاخص شرکت امدادرسان را مدت زمان انتظارمشتری دانست و گفت:میانگین این عدد در حال حاضر کم تر از 30 دقیقه است که برابر بااستانداردهای جهانی است.وی افزود: در برخی ازشهرها موفق شده ایم میانگین زمان انتظارمشتری را به عدد 27 برسانیم.
گفتنی است شهرام صالحی از در سال 76 فعالیت خود را در گروه صنعتی ایران خودرو آغازکرده و پس از کسب تجربه در مدیریت حوزه تولید ایران خودرو و معاونت برنامه ریزی مواد وقطعات شرکت ساپکو، فعالیت خود را به عنوان مدیرعامل شرکت امداد خودرو آغاز کرده است.