به گزارش خودرونگاران به نقل از صبحانه، طرحی که با توجه به خصوصیات مک لارن P1 به هیچ وجه عملی نخواهد شد، زیرا سیستم محرک اصلی خودرو یعنی پیشرانه درون سوز 8 سیلندر آن در انتهای بدنه نصب میشود که حالا در این طرح کاملا حذف شده و یک فضای خالی برای توشه بار در نظر گرفته شده است (البته با توجه به تصویر میتوان یک قطعه خارجی را در محفظه بار مشاهده کرد که به نظر میرسد موتور درون سوز باشد، ولی بدون پوشش و حفاظهای استاندارد).
البته گفتنی است که هدف این طراح از آماده سازی این طرح، صرفا به نمایش گذاشتن تواناییهایش در طراحی و ویرایش خودروهاست، ولی اگر کمی معقولانهتر عمل میکرد، میتوانست طرحی ایدهآلتر و معقولتر آماده کند که موجبات خنده کاربران اینترنتی را فراهم نیاورد.
جهت یادآوری میتوان گفت که در محدوده قدرتی مک لارن P1 از سیستم محرکی الکتریکی و یک موتور درون سوز 3.8 لیتری هشت سیلندر استفاده شده که موتور درون سوز آن در دور موتور 7500 دور بر دقیقه حداکثر 727 اسب بخار قدرت و در دور 4000 هم نهایتا 720 نیوتن متر گشتاور تولید میکند که در کنار قدرت 176 اسب بخاری و گشتاور 130 نیوتن متری موتور الکتریکی، نیروی ترکیبی 903 اسب بخاری ( 664 کیلووات ) و گشتاور 850 نیوتن متری بدست میآید.