شناسه خبر : 428110
تاریخ انتشار :
لامبورگینی و استون مارتین دو خودروی جدید معرفی کردند + تصاویر

لامبورگینی و استون مارتین دو خودروی جدید معرفی کردند + تصاویر

خودرونگاران- نمایشگاه خودروی پبل بیچ امسال در کالیفرنیا در حال برگزاری است و از آنجایی که چنین رویدادهایی برای خودروسازان اهمیت زیادی دارد، دو شرکت لامبورگینی و استون مارتین از این فرصت استفاده کرده و مدل های کانورتیبل جدیدی را رونمایی کرده اند.

به گزارش خودرونگارن به نقل از تک شات، لامبورگینی با دست پر به این نمایشگاه پا گذاشته و در غرفه خود، خودروی چنتناریو که در دسته خودروهای رودستر با قدرت 770 اسب بخار قرار می گیرد را معرفی کرده است. استون مارتین نیز با خودرویی به نام Vanquish Zagato در نمایشگاه پبل بیچ حضور پیدا کرده است.

احتمالا شما هم مراسم رونمایی رسمی لامبورگینی از خودروی چنتناریو که چند ماه پیش برگزار شد را به خاطر دارید. این خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و لامبورگینی گفت که تنها 40 دستگاه از آن تولید خواهد کرد. این مدل برای گرامیداشت صدمین سال تولد موسس این برند یعنی آقای لامبورگینی ساخته شده و قدرتمندترین خودرویی است که لامبورگینی تا به حال ساخته است. حال اما نوبت به معرفی خودروی رودستر چنتناریو رسیده که به جز سقف بازی که دارد، شباهت های بسیاری با مدل اصلی دارد و موتور V12 آن قادر به تولید توان معادل 770 اسب بخار است.


جالب است بدانید که این مدل، از مدل اصلی چنتناریو نیز کمیاب تر است چرا که لامبورگینی تنها 20 دستگاه از آن می سازد و قیمت آن نیز 2.2 میلیون دلار تعیین شده است و تمام این 20 دستگاه نیز از هم اکنون پیش فروش شده اند.

 

lambo

 

 

lambo

 

 

lambo

 

 

lambo

 

 

lambo


و اما استون مارتین نیز بخش دیگری از این نمایشگاه را به خودروی جدید خود تخصیص داده است. این خودرو در واقع در ماه گذشته رونمایی شده بود، اما استون مارتین حالا مدب بدون سقف Vanquish Zagato را هم معرفی کرده است. این خودرو به طور مشترک توسط استون مارتین و استودیوی ایتالیایی زاگاتو طراحی شده است. در حالی که در ابتدا به عنوان خودرویی مفهومی رونمایی شده بود، اما استون مارتین که با استقبال گرم مشتریان از این خودرو مواجه شد به فکر تولید آن افتاد. قرار بود در ابتدا تنها 99 دستگاه از این خودرو تولید شود، اما استون مارتین گفته قصد دارد 99 دستگاه دیگر نیز از آن تولید کند. این خودرو از موتور V12 با توان تولید 592 اسب بخار برخوردار است و تحویل آن از سال آینده آغاز می شود.

 

aston

 

 

aston

 

 

aston

 

 

aston

 

 

aston

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.