شناسه خبر : 428144
تاریخ انتشار :
تا پایان سال دو خودروی جدید رونمایی می‌شود
وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام کرد:

تا پایان سال دو خودروی جدید رونمایی می‌شود

خودرونگاران- وزیر صنعت، معدن و تجارت از رونمایی دو خودروی جدید تا پایان سال ٩٥ خبر داد و گفت: در حال مذاکره با چند برند اروپایی و کره‌ای برای تولید و سرمایه‌گذاری مشترک برای تولید خودرو در کشور هستیم.

خودرونگاران- محمدرضا نعمت‌زاده با اشاره به این مذاکرات تاکید کرد: تا پایان سال قطعا ٣ الی ٤ قرارداد سرمایه‌گذاری برای تولید خودرو امضا خواهیم کرد.
وی با تاکید بر این که عجله ای برای انعقاد قرارداد نداریم گفت: تمام قراردادهای خودرویی با الزام به صادرات ٣٠درصدی تولید امضا خواهند شد .
نعمت‌زاده همچنین در مورد الزام به خروج خودروهای پژو هم افزود: این موضوع را ازطریق یک روزنامه خواندم آیین نامه خروج خودروهای بالای ده سال وجود دارد و در سال های گذشته به دلیل مشکلات تحریم و عدم سرمایه گذاری به این موضوع توجه نشده است ولی با توجه به تصویب این آیین نامه این موضوع را در دست بررسی داریم .
به گفته وزیر صنعت معدن و تجارت، امیدواریم با روابط منطقی با جهان پیش برویم و با تاکید بر حمایت از تولید داخل به سمت ورود برندهای جدید برویم .تغییر پلت فرم ها همان پیش زمینه خروج خودروهای بالای ١٠سال است .


اخبار مرتبط
هر ۱۵ ماه، یک خودروی جدید
مدیر طراحی پلتفرم ایران خودرو از عرضه نخستین محصول با پلتفرم بومی از سال 98 خبر داد
هر ۱۵ ماه، یک خودروی جدید
خودرونگاران- غول‌های خودروسازی کشور پس از مدت‌ها تمرین و زورآزمایی، آماده شده‌اند تا با قدرت به کارزار طراحی پلتفرم وارد شوند و با تکیه بر توان ...

ظرفیت ۷۰درصد ی بومی‌سازی صنعت قطعه
توان و ظرفیت قطعه‌سازان برای اجرای قراردادهای خودرویی نشان داد
ظرفیت ۷۰درصد ی بومی‌سازی صنعت قطعه
داخلی‌سازی ۴۰ درصدی قطعات خودرو یکی از شروط وزارت صنعت، معدن و تجارت در قراردادهای جدید خودرویی با خارجی‌ها بود که از این میزان آنچه مربوط به ...

آغاز چالش‌های اقتصادی با تاکید بر خود کفایی ۱۰۰درصدی
کارشناسان با تاکید بر تدوین استراتژی پیش از انعقاد قراردادهای خودرویی اعلام کردند
آغاز چالش‌های اقتصادی با تاکید بر خود کفایی ۱۰۰درصدی
همزمان با آغاز همکاری‌های صنعتی با خارجی‌ها نکته‌ای که بارها مطرح شده این است که این همکاری‌ها باید همراه با انتقال دانش فنی و فناوریکی طرف قرارداد ...

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.