شناسه خبر : 428357
تاریخ انتشار :
مقایسه بی‌ام‌و سری 7 و بنز کلاس S + فیلم

مقایسه بی‌ام‌و سری 7 و بنز کلاس S + فیلم

خودرونگاران- این آلمانی‌های رقیب که هر دو در آخرین نسل خود بهترین‌هایشان رابه مشتریان ارائه داده‌اند، بازی جدیدی را در عرصه تجملات به راه‌انداخته‌اند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از عصر ایران، زمانی که دو خودروی  لوکس با هم  رقابت می کنند باید منتظر کلاسیک‌ترین عرصه یک مبارزه باشیم. اما این رقابت زمانی جذاب‌تر خواهد شد که بازیکنان این جدال، همواره در چالشی مداوم رو در روی هم قرار گرفته‌اند و عرصه رقابتشان به بلندای تاریخ تولید می‌رسد.

این آلمانی‌های رقیب که هر دو در آخرین نسل خود بهترین‌هایشان رابه مشتریان ارائه داده‌اند، بازی جدیدی را در عرصه تجملات به راه‌انداخته‌اند.

روند تولید و تجهیز مرسدس کلاس S و ادامه ارتقاء و بازسازی آن نشان می‌دهد که این کمپانی به هیچ وجه قصد ندارد در این عرصه بازنده رقابت باشد. از طرفی روند تجملات در این خودرو نشان می‌دهد که  این خودروساز در ساختارهای کنونی موفق ظاهر شده‌اند.

اما در سری 7 "بی ام و" تجملات در قالب فناوری ظاهر می‌شود که احتمالا باز هم با ذائقه نسل جوان هم‌خوانی بیشتری دارد. خودرو از عقب و جلو در احاطه صفحات لمسی است و تا چشم کار می کند دکمه‌هایی وجود دارد که به کنترل بخشی از خودرو کمک می‌کند.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.