شناسه خبر : 428368
تاریخ انتشار :
جنرال موتورز در رده سوم خودروسازان جهان +جدول
فولکس‌واگن دوباره تویوتا را پشت سر گذاشت

جنرال موتورز در رده سوم خودروسازان جهان +جدول

خودرونگاران- تولید جهانی خودروساز آلمانی در 7 ماه نخست سال 2016 از رقیب ژاپنی‌اش پیشی گرفت.

به گزارش خودرونگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فوربز، با فرارسیدن ماه‌های پایانی سال، احتمال اینکه فولکس‌واگن در پایان سال به عنوان "بزرگترین خودروساز جهان" شناخته شود، بیش از پیش افزایش یافته است. پس از انتشار آمار مربوط به ماه ژوئیه، اکنون کاملاً مشخص است که شرکت خودروسازی فولکس‌واگن در 7 ماه نخست سال 2016 حدود 50 هزار دستگاه خودرو بیشتر از تویوتا تولید کرده است.
 
در واقع، در حالیکه شرکت تویوتا یک عدد منفی را در ستون رشد تولید سالانه خود می‌بیند، فولکس‌واگن توانسته است تولید جهانی خود را 1.3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهد.
 
تحلیلگران بازار خودرو پیشتر با استناد به کاهش 6 درصدی عرضه خودروهای فولکس‌واگن در بازار آمریکا پیش‌بینی کرده بودند این خودروساز آلمانی امسال رقابت را به رقیب ژاپنی خود واگذار خواهد کرد. اما واقعیت این است که بازار اصلی فولکس‌واگن در اروپا و چین است که در مجموع بیش از 80 درصد تولیدات این شرکت را به سمت خود جذب می‌کنند. 
 
بر اساس آخرین آمار، تولید سالانه فولکس‌واگن در اروپا 2.6 درصد و در چین به دلیل مشوق‌هایی که دولت این کشور برای خریداران خودروهای کوچک در نظر گرفته، 8 درصد رشد داشته است. 
 
در مقابل، تولید شرکت تویوتا در بسیاری از مناطق با کاهش جزئی مواجه بوده و تولید کلی آن در 7 ماه اول سال 2016 نسبت به مدت مشابه سال قبل 0.4 درصد کاهش یافته است.
 
بر اساس جدول زیر، شرکت خودروسازی جنرال موتورز که پیشتر بزرگترین خودروساز جهان به شمار می‌رفت نیز با توجه به کاهش 8 درصدی تولید خود نسبت به سال گذشته، تقریباً از هیچ بختی برای قرار گرفتن در رده نخست شرکت‌های تولیدکننده خودرو در جهان برخوردار نیست. 
 
فولکس‌واگن دوباره تویوتا را پشت سر گذاشت / جنرال موتورز در رده سوم خودروسازان جهان +جدول

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.