شناسه خبر : 428434
تاریخ انتشار :
اجرای قریب الوقوع طرح زوج و فرد خودروها در کرج

اجرای قریب الوقوع طرح زوج و فرد خودروها در کرج

خودرونگاران- سخنگوی شورای شهر کرج گفت: طرح اجرای طرح زوج و فرد خودروها در کمیسیون بودجه شورای شهر، تصویب شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از خبرآنلاین، غفور قاسمپور افزود: اجرای این طرح به عنوان مسکن، لازم الاجرا است و تا زمان فراهم نمودن زیر ساخت هایی چون کمربندی شمالی و جنوبی، خطوطBRT و حمل و نقل عمومی به عنوان یک ضرورت احساس می شود. 
وی خاطرنشان کرد: این طرح که پیش از این در کلانشهر کرج تنها در ماه پایانی سال اجرا می شد در حال حاضر از سوی کمیته فنی استانداری در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: برای ورود به محدوده زوج و فرد مجوزهایی به صورت ماهیانه، 6 ماهه و سالیانه پیش بینی شده که در صورت اجرا، اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن ترافیک در مرز بحران و همچنین فقدان زیر ساخت ها ی مناسب وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی به نظر می رسد که اعمال طرح های ترافیکی همچون زوج و فرد، بهترین گزینه برای کمک به روانسازی تردد خودرو ها به ویژه در هسته مرکزی کرج است.

وی با اشاره به تردد تاکسی ها و اتوبوس های فرسوده و مستهلک در سطح شهر گفت: باید با استفاده از مشارکت بخش خصوصی، فضا را به سمتی هدایت کرد که مردم با پرداخت هزینه کمتر و در مدت زمان معقول قادر به انجام سفر های درون شهری خود باشند و از این طریق، تردد خودرو های شخصی و تک سرنشین را کاهش داد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.