شناسه خبر : 428530
تاریخ انتشار :
ساندرو استاندارد است

ساندرو استاندارد است

خودرونگاران- در حالی که قرار است شرکت پارس خودرو به عنوان متولی فروش رنو ساندرو روز سه شنبه رسما از این خودروی جدید خود رونمایی کند که به فاصله دو روز مانده به این رونمایی وحید مرندی معاون رییس سازمان استاندارد از فاقد استاندارد بودن این خودرو خبر می دهد. موضوعی که از سوی مسئولان پارس خودرو با رد این موضوع از رعایت تمام استانداردهای لازم برای تولید و عرضه این خودرو خبر می دهند و اظهارات معاون سازمان استاندارد را رد می کنند.

خودرونگاران- این مدیر سازمان استاندارد با بیان این که رنو ساندرو شاسی بلند فاقد مجوز سازمان استاندارد است گفته است: «تاکنون تأییدیه‌ای برای تولید آن صادر نشده است.شرکت پارس خودرو مدارکی برای دریافت مجوز سازمان استاندارد به ما ارائه نکرده و تاکنون تأییدیه‌ای برای این خودرو صادر نشده است. پارس خودرو باید مدارک مربوط به رنو ساندرو شاسی بلند را به سازمان استاندارد ارائه کند تا مورد بررسی قرار دهیم.»
طبق قانون خودروهای که در ایران تردد می کنند باید استانداردهای 52 گانه را رعایت کنند و البته سازمان استاندار از افزایش سه استاندار دیگر برای عرضه خودرو در سال جاری خبر داده است به این ترتیب همه خوردوهای بدون داشتن استانداردهای لازم حق تولید و عرضه در کشور ندارند . موضوعی که قطعا باید پیش از رونمایی و عرضه ساندرو نیز رعایت و کسب شده است.
 
این موضوع مورد تائید شهریار طهماسبی معاون مهندسی شرکت پارس خودرو نیز هست. وی در این باره گفته است: «خودروی رنو ساندرو استپ وی مجوزهای لازم را از سازمان ملی استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت داد. خودروی رنو ساندرو در مدل جدیدش که StepWay نام دارد نیز توانسته استاندارهای لازم برای تولید را کسب کند.»

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.