بنا به گفتهی Automotive News، این شرکت آمریکایی نسخهی پهن پیکر جدیدی با نام چلنجر ADR را در سال ۲۰۱۷ روانهی بازار خواهد کرد. چلنجر ADR ممکن است به نسخهی قویتری از پیشرانهی هشت سیلندر وی شکل ۶.۲ لیتری این شرکت مجهز باشد که در حال حاضر در مدل هلکت مورد استفاده قرار میگیرد؛ این پیشرانه در چلنجر هلکت توانایی تولید ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتون متر گشتاور را دارد.
همچنین این امکان نیز وجود دارد که مدل ADR به سامانهی چهارچرخ محرک مجهز باشد. دوج قصد دارد تا در سه ماهی آخر سال ۲۰۱۶ مدل جدید چهارچرخ محرک چلنجر را با نام GT AWD به بازار عرضه کند.
نشریات تجاری همچنین در خصوص مدلهای دیگری از دوج که در راه هستند، گزارشاتی منتشر کردهاند. بر اساس این اخبار دوج چارجر که در حال حاضر از پلتفرم مشابه با مرسدس بنز کلاس E استفاده میکند در نسل بعدی خود از پلتفرم جدیدی با نام Giorgio استفاده خواهد کرد که در آلفارومئو جولیا نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
بر اساس این اخبار منتشر شده، نسل آیندهی چلنجر و چارجر برای همخوانی با پلتفرم Giorgio برای سال ۲۰۱۸ به طور کامل از نو طراحی خواهند شد، گرچه اخباری قبلی مدعی ورود به بازار این مدلها در سال ۲۰۱۹ بودند.
همچنین قرار است تا مدل کانورتیبل باراکودا نیز بر روی پلتفرم دیفرانسیل عقب Giorgio ساخته شود.
نکتهی جالب در گزارش Automotive News این است که نسل آیندهی این خودرو دیگر بر روی پلتفرم جیپ چروکی ساخته نخواهد شد. همچنین مدلهای کرایسلر ۲۰۰ و دوج دارت نیز از پلتفرم Giorgio استفاده خواهند کرد و خط تولید آنها از مکزیک به ایتالیا انتقال خواهد یافت.