شناسه خبر : 428994
تاریخ انتشار :
جریمه ۴۰هزار تومانی برای عدم نصب لوگوی سرویس مدارس
رئیس پلیس ترافیک شهری خبر داد

جریمه ۴۰هزار تومانی برای عدم نصب لوگوی سرویس مدارس

خودرونگاران- رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: اگر راننده ای تخلف کند و برچسب (لوگوی مدارس) تاکسیرانی و شهرداری را نداشته باشد،٤٠ هزارتومان جریمه خواهد شد و در صورت تکرار تخلف با آنها برخورد شدیدتری صورت می گیرد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس راهور سرهنگ داوود قاسمیان، رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: با توجه به خط کشی عابر پیاده و گذرگاه کنار مدارس، سرویس ها تحت هیچ شرایطی کنار مدارس به صورت پارک دوبله و کنار تابلوی توقف ممنوع، توقف نداشته باشند.

وی افزود: درباره تخلف نداشتن برچسب هم اگر راننده ای تخلف کند و برچسب(لوگوی مدارس) تاکسیرانی و شهرداری را نداشته باشد، ٤٠ هزارتومان جریمه خواهد شد و در صورت تکرار تخلف با آنها برخورد شدیدتری صورت می گیرد.

قاسمیان گفت: ما دوست داریم با همکاری و تعامل اولیا و مربیان و مدارس، خطرات برای دانش آموزان به حداقل برسد به همین جهت توصیه ما این است که مسئولان آموزش و پرورش و همچنین خانواده‌ها سعی کنند تا جای ممکن، از سرویس های زیر نظر شهرداری و راهداری برای جابه‌جایی دانش‌آموزان استفاده کنند.

رئیس پلیس ترافیک شهری افزود: عمر سرویس مدارس نباید بیشتر از ٥ سال باشد. همچنین داشتن بیمه بدنه، شخص ثالث و معاینه فنی برای رانندگان سرویس مدارس الزامی است و رانندگان نیز باید متاهل بوده و صحت، سلامت‌ جسمی و روانی داشته باشند.

وی تصریح کرد: آرم مدارس، که از طریق شهرداری و تاکسیرانی تهیه می شود باید حتما روی شیشه خودرو نصب شده باشد و از حمل دانش آموز با خودروهای ظرفیت کمتر از ٤ نفر جدا خودداری شود.

قاسمیان گفت: طبق روال سال های گذشته در طرح زوج و فرد، سرویس ها می‌توانند یک ساعت ظهر و یک ساعت صبح نسبت به سرویس دهی اقدام کنند. همچنین راننده های سرویس ها در ساعات ارائه خدمات به مدارس، مجاز به ارائه خدمات خصوصی دیگر نیستند و در غیر این صورت با آنها برخورد می شود.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.