به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، برنامه سازماندهی مجدد شامل یکپارچه کردن روال کاری داخلی و کاهش هزینهها در بخشهای طراحی، توزیع و سایر بخشهاست.
مدیرعامل شرکت MAN با اشاره به عوامل خارجی که آنها را مشخص نکرد، گفت: سفارش برای موتورهای توربوی جدید ممکن است سالها در سطح پایین کنونی بماند. به همین دلیل این شرکت لازم است خود را آماده کرده و انعطاف پذیری و کارآمدی را افزایش دهد.
بر اساس گزارش رویترز، واحد کامیون سازی شرکت MAN سال گذشته در راستای تغییر و تحول عمده تولید در اروپا که نتیجه هدف فولکس واگن برای یکپارچه کردن بیشتر فعالیتهای MAN و اسکانیا بود، حذف ۱۸۰۰ شغل را اعلام کرده بود.