شناسه خبر : 429243
تاریخ انتشار :
مشکلی برای فروش  لیفان ایکس 60 نداریم
مدیر فروش کرمان موتور به خودرونگاران خبرداد:

مشکلی برای فروش لیفان ایکس 60 نداریم

خودرونگاران- فروش خودروی لیفان ایکس 60 همچنان ادامه دارد و تنها ممکن است توقف فروش یک ماهه و بازگشایی فروش دو ماهه در سیستم به عنوان توقف از سوی نمایندگی های این گروه عنوان شود.

به گزارش خودرونگاران ، امیر حسین یزدانی مدیر سازمان فروش شرکت کرمان موتور با رد هر گونه ممنوعیت فروش خودروی لیفان ایکس 60 از سوی مدیریت این شرکت گفت: فروش  خودروی لیفان ایکس 60  همچنان ادامه دارد و تنها ممکن است توقف فروش یک ماهه و بازگشایی فروش دو ماهه در سیستم به عنوان توقف از سوی نمایندگی های این گروه عنوان شود .

وی با اشاره به فروش خوب این خوردو و استقبال مردم از طرح های فروش این شرکت تاکید کرد: توقف های ساعاتی یا حتی روزانه برای تغییر زمان تحویل فروش خودروها یک عرف در بین خودروسازان است تا بر اساس تولیدشان تعهدات جدیدی را برای خود ایجاد کنند.
یزدانی در ادامه گفت: در حال حاضر فروش لیفان ایکس 60 برای تحویل دو ماهه در نمایندگی های شرکت در حال انجام است.
بر اساس این گزارش صبح روز گذشته خبرنگار خودرونگاران در مراجعه به یکی از نمایندگی های کرمان موتور ، از توقف فروش ایکس 60  خبر داده بود .
مصطفی جعفری مدیر امور بازاریابی شرکت کرمان موتور نیز در این باره خبر از ادامه فعالیت خط تولید ایکس ٦٠دادو تاکید کرد:با توجه به تقاضای بازار هیچ وقفه ای در تولید و عرضه خودروی ایکس ٦٠روی نخواهد داد.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.