شناسه خبر : 429296
تاریخ انتشار :
چالش های زیادی در همکاری دو طرفه وجود دارد
مدیرعامل پژو :

چالش های زیادی در همکاری دو طرفه وجود دارد

خودرونگاران - مدیرعامل پژو در خصوص این قرار داد گفت : هدف اصلی ما در کنار تولید خودروهای که دوستداررمحیط زیست هستند انتقال تکنولوژی است .

به گزاش خودرونگاران ،‌کارلوس تاوارس با امیدوار خواندن چشم انداز همکاری های آتی  ایران و پژو تصریح کرد :ما بسیار تمایل داریم که با ایران همکاری کنیم و بحث رقابتی بودن در این بازار موجب میشود تا هزینه ها کاهش یابد در عبن حال می دانیم که داشتن یک همکار محلی قدرتمند میتواند کمک بیشتری به ما کند .
تاوارس با اشاره به تغییر شرایط  همکاری با ایران  این تغییر شرایط را مناسب ارزیابی کرد و با اشاره به این که پژو ایران را به عنوان هاب اصلی صادرات خود در خاورمیانه و افریقا در نظر دارد گفت:قطعا در این همکاری با چالش هایی رو به رو هستیم که بسیار چالش هاس بزرگ و سختی هستند اما با همکاری و حمایت  آنها را پست سر خواهیم گذاشت.
مدیرعامل پژوهمچنین با اساره به برنامه صادراتذ پژو تا سال ٢٠٢٥گفت:تا سال ٢٠٢٥قصد داربم سالانه یک میلیون خودرو در منطقه خاورمیانه و افریقا صادر کنیم که تولیدات ایران در این بازار سهم قابل توجهی دارند.
تاوارس تاکید کرد چشم انداز ما برای همکاری با ایران بسیار امیدوا کننده است و حمایت های وزیر صنعت ایران نشان می دهد که این همکاری آینده درخشانی را در پیش روی دو کشور قرار داده است .
وی مجددا بر رعایت ایمنی و مسایل محیط زیستی در خودروهای که قرار است درایران تولید شود اشاره کرد و گفت : وجود نیروهای متخصص یک مزیت بزرگ برای ایران خودرو است و بر این اساس پیشنهاد میکنم قطعا در همکاریمان وارد فاز تبادل متخصصین شویم تا نخبگان صنعتی دو کشور بتوانند از تجربیات و تخصص یکدیگر بهره برده و انتقال تکنولوژی بیش از پیش انجام شود .

مدیرعامل ایران خودرو خطاب به مدیرعامل پژو گفت: مدبرعامل پژو باید بداند که مردم ایران از شرکت های که در روزهای تحریم ما را ترک کرذند خاطره بدط دارند و پژو باید تلاش کند  این خاطره بد مردم ایران را برطرف کند.
هاشم یکه زارع تاکید کرد :همکاری با پژو با توجه به سبقه قبلی همکاری خوبی است و این شرکت پدیرفته است که ایران در قالب جدید همکاری های خو د را گسترش خواهد داد
وی ادامه داد :طبق قرارداد سالانه ٢٠٠هزار دستگاهتولیدخواهیم کرد و قطعا کیفیت اصل اول تولیدات جدید خواهد بود
وی همچنین به مرضوع قطعه سازی اساره کرد و گفت :با توجه به حجم همکاری و بحث صادرات قطعه سازان قطعا روزهای خوشی را پیش رو خواهند داشت و از توان قطعه سازی داخلی ها بسیار استفاده خواهد شد .


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.