شناسه خبر : 429328
تاریخ انتشار :
مذاکرات با سه کشور برای واردات خودروهای امدادی
در گفتگو با رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور اعلام شد :

مذاکرات با سه کشور برای واردات خودروهای امدادی

خودرونگاران- رییس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور از مذاکره با سه کشور برای نوسازی خودروهای امداد در ایران خبر داد و گفت: با توجه به این که قصد داریم چهره ناوگان امدادی کشور را از نیسان تغییر دهیم به فکر استفاده از خودروهای امدادی وارداتی هستیم.

سید مهدی حسینی در گفتگو با "خودرونگاران"  اظهار کرد: برای تامین منابع مالی نوسازی ناوگان فرسوده امدادی خودرو با وزارت کار و امور اجتماعی و صندوق فرهنگیان مذاکراتی انجام داده ایم که در صورت موافقت و مثبت بودن نتایج مذاکرات با طرف های خارجی هزار خودروی امدادی جدید وارد ناوگان امدادی کشور خواهد شد.
 حسینی با اشاره به فرسودگی خوردوهای امدادی در سراسر کشور این نوید را می دهد که خودروهای امدادی جدید با امکانات جدید و مناسب بهترین خدمات را به خودروهای مختلف ارائه می کند.
وی همچنین  نسبت به سوءاستفاده برخی شرکتهای امداد خودروی هشدار داد و گفت: از 300 شرکت ثبت شده در کشور تنها 55 شرکت فعال هستند و باقی شرکتها فعالیت زیادی ندارد و حتی ممکن است برخی شرکتها تنها با یک خوردو در حال امداد رسانی باشند که این امر موجب ایجاد سوء استفاده های زیادی از نام امدادگران خوردویی شده است.
وی تصریح کرد: از دیگر کارهای انجام شده توسط این انجمن یکسان سازی لباس های فرم امدادگران برای شناسایی این امدادگران از امدادگران متفرقه می توان یاد کرد زیرا مردم از امدادگران متفرقه ضربه های فراوانی دیده اند.  
وی با یاد آوری موضوع خرید و فروش کارت های خدماتی امداد خودرو ها ادامه داد: مردم نباید این نوع کارت ها را خرید و فروش کنند زیرا این امر باعث باطل شدن این کارت ها و مشکلات جدی برای ارائه خدمات امدادی خواهد شد.
رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشوردر پایان با اشاره با آغاز نوسازی ناوگان امدادی خودروی کشور از راه اندازی سرویس امدادخورو به وسائل نقلیه سنگین برای اولین بار در کشور خبر داد.


اخبار مرتبط
۶۵ هزار کامیون فرسوده در صف  نوسازی۹۵
با انعقاد تفاهم نامه بین راهداری و بهینه سازی مصرف سوخت انجام می شود:
۶۵ هزار کامیون فرسوده در صف نوسازی۹۵
65 هزار کامیون فرسوده با اعتبارات موضوع بند (ب) ماده 12 قانون رفع موانع تولید در سال جاری نوسازی می شوند .

توزیع رایگان ۲۰ هزار دستگاه GPS میان خودروها
رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور خبر داد؛
توزیع رایگان ۲۰ هزار دستگاه GPS میان خودروها
خودرونگاران- رئیس انجمن صنفی امداد خودروهای کشور از توزیع ۲۰ هزار دستگاه GPS ساخت کشور لیتوانی بین دارندگان خودرو به صورت رایگان خبر داد.

همه چیز درباره جریمه خودروهای امدادی
همه چیز درباره جریمه خودروهای امدادی
خودرونگاران- جریمه خودروهای امدادی اتفاق جدیدی نیست، موضوعی که هر چند وقت یکبار در فضای رسانه‌ای کشور خبری از آن شنیده شده و برخی از افراد نیز نسبت ...

پوشش سراسری جاده ها با 2140 اکیپ امدادی ایران خودرو
مدیرعامل امدادخودرو ایران خبر داد:
پوشش سراسری جاده ها با 2140 اکیپ امدادی ایران خودرو
مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: در اجرای جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو 2140 اکیپ امدادی از 25اسفندماه با استقرار در تمامی جاده های کشور به ارائه ...

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.