شناسه خبر : 429395
تاریخ انتشار :
آغاز جمع آوری موتورسیکلت های قاچاقی در کشور
اختصاصی/ سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد :

آغاز جمع آوری موتورسیکلت های قاچاقی در کشور

خودرونگاران-سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جمع آوری موتور سیکلت های بالای 250 سی سی در کشور خبر داد و گفت : با توجه به این که قاچاق موتور سیکلت زیر 250 سی سی به صرفه نیست آمار رسمی از قاچاق موتور سیکلت به کشور نداریم اما تعدادی موتور سیکلت های بالای 250 سی سی و هزار سی سی که برای فعالیت های ورزشی استفاده می شود به صورت قاچاق وارد کشور شده است .

قاسم خورشیدی در گفتگو با خودرونگاران افزود: به این جهت ستاد مبارز با قاچاق کالا و ارز در راستای وظایف خود در حال بررسی و جمع آوری موتورسیکلت های بالای 250 سی سی در کشور است که به صورت قاچاق وارد شده اند .
وی همچنین با اشاره به جلب تعدادی موتور سیکلت  هزار سی سی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این موتور سیکلت ها با وجود این که  مالکین آنها اعلام کردند  که بیش از 7 سال از آنها استفاده کرده اند اما به خاطر این که در بررسی ها مشخص شد این موترو سیکلت ها به صورت قاچاق وارد شده اند ، ستاد این  موتور سیکلت ها را جلب و به پارکینگ هدایت کرد تا طبق قانون با آنها برخورد شود .
به گفته خورشیدی عملکرد ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص موتور سیکلت هم همچون خودرو به صورت  امحا یا فروش در جهت صادرات است و از این روال عدول نخواهد شد .


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.