به گزارش خودرونگاران به نقل از پدال،DMC نام این خودرو را اوراکان Edizione-GT اسپایدر گذاشته است. قلب تپندهٔ 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی اوراکان مجهز به دو توربوشارژر شده و حالا 1088 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. علاوه بر افزودن بایتوربو به پیشرانهٔ تنفس طبیعی اوراکان، DMC خودِ موتور را هم تقویت کرده است تا توانسته چنین قدرتی از آن استخراج کند. بهتناسب افزایش قدرت موتور، گیربکس هم مورد تقویت قرار گرفته است تا توانایی انتقال این قدرت عظیم را داشته باشد.
کیت تقویت این خودرو در چهار مرحله تنظیم شده است و نتایج آن کاملاً قابلتوجه است بهگونهای که این اوراکان تقویتشده میتواند در تنها 2.7 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد درحالیکه اوراکان استاندارد برای این کار به 3.4 ثانیه زمان احتیاج دارد. همچنین حداکثر سرعت آنهم از 325 کیلومتر استاندارد کارخانهای به 355 کیلومتر در ساعت افزایش پیدا کرده است.
کیت بدنهٔ این اوراکان شامل طراحی مجدد قسمت جلو و جایگزینی کامل سپر عقب با نمونهای جدید میشود. این کیت بهصورت ماژولار طراحی شده و مالکین بهراحتی میتوانند قطعات اصلی اوراکان را نیز روی نمونهٔ تیونینگ شده نصب کنند. در قسمت جلوی خودرو، فرم جدید سپر با ورودیهای هوای عظیم و بالچههای عمودی که در گوشههای سپر نصب شدهاند بلافاصله نگاه بیننده را به خود جلب میکنند. رکابهای جانبی بزرگتر نیز نمایی فوقالعاده به خودرو بخشیدهاند.
در قسمت عقب اوراکان Edizione-GT اسپایدر، یک بال بسیار بزرگ کاملاً جلبتوجه میکند. DMC میگوید این بال با الهام از بالی یکی از نسخههای لامبورگینی کانتاش طراحی شده است. این اسپویلر بزرگ در سه حالت GT، کروز و سرگرمکننده قابل تنظیم هستند که با توجه به انتخاب هر یک از این حالات، زاویهٔ آن تغییر میکند.
DMC هنوز قیمت این اوراکان فوقالعاده را اعلام نکرده است اما قطعاً چنین تغییرات گستردهای هرگز نمیتواند ارزان باشد. بااینحال اگر خواهان یک اوراکان اسپرتتر از خود کارخانهٔ لامبورگینی هستید باید کمی صبر کنید چراکه این سازندهٔ ایتالیایی هماکنون در حال کار بر روی ساخت نسخهٔ قدرتمندتر اوراکان است.