شناسه خبر : 429774
تاریخ انتشار :
ستوان یکم های خودرویی مشخص شدند
براساس نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد :

ستوان یکم های خودرویی مشخص شدند

خودرونگاران- تازه ترین نتایج ارزشیابی منتتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به مهرماه سال جاری نشان می دهد که چند محصول داخلی ساز به جمع سه ستاره ای های کیفی اضافه شده اند.

به گزارش خودرونگاران - این ارزیابی جدید در مهر ماه نشان می دهد که ابی پوشان جاده مخصوص توانسته اند با رعایت کیفیت در تولیداتشان محصول 206 صندوق دار خود را با ارتقای کیفی موفق به دریافت سه ستاره کیفی کنند . به نظر می رسد بازار خودروی مهر ماه شاهد تعداد بیشتری ستوان یکم های (سه ستاره ای های ) کیفیت بوده است .

گزارش های ارسالی از این بازرسی نشان می دهد که ابی پوشان با اجرای پروژه های ارتقای کیفیت برای محصول 206 صندوق دار، این خودرو توانست در ارزیابی های سختگیرانه شرکت بازرسی سه ستاره از پنج ستاره کیفیت را در گروه قیمت خود کسب کند. در عین حال در همین رده کلاس قیمتی 25 تا 50 میلیون، تندر 90 ایران خودرو و رانا نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده اند.
این گزارش می افزاید، محصول گراندویتارا که در ایران خودرو خراسان تولید می شود نیز مانند دوره های گذشته ارزیابی توانسته سه ستاره کیفیت را از آن خود کند. همچنین درجدول کیفی خودروهای کار، محصول وانت تندر ایران خودرو صدرنشین بوده و توانسته سه ستاره کیفی را کسب کند.
این گزارش نشان می دهد که در 5 ماهه ابتدای سال جاری براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران خودروهای سمند، پژو پارس خراسان، پژو پارس ، پژو 405 ، پژو 405 خراسان، سمند تبریز، پژو پارس مازندران، پژو پارس فارس، ام وی ام 110 ، تیبا 2، تیبا، سایپا 131x، سایپا 132x،سایپا 111x، سایپا 131x پارس خودرو، لیفان x60 ، ام وی ام 550، ام وی ام x 33 در رده کیفی حائز تک ستاره شده‌اند.
در میان خودروهای سواری فقط پارس تندر، تندر 90 اتوماتیک،تندر 90 پارس خودرو، تندر 90 ، رانا، نیو مزدا توانسته‌اند سه ستاره در رده کیفی کسب کنند. البته در دسته قیمتی 75 تا 100 میلیون کیا سراتو یک ستاره خود را از دست و از 3 ستاره به 2 ستاره کاهش رده کیفی را تجربه کرده است.
آخرین گزارش رسمی از ششمین ماه سال نشان می دهد که در شهریور ماه تنها 9 خوردوی تولید داخل موفق به دریافت سه ستاره کیفی شده اند که این تعداد در ماه مرداد ماه تنها هشت خودرو بودند و در مهر ماه با افزایش 206 صندوقدار به ده خودرو رسیده است .
بر اساس گزارش شش ماه نخست سال جاری ایران خودرویی ها با داشتن 5 خودوری سه ستاره در رتبه نخست کیفی ها قرار داشتند پارس خودرو با دو خودروی تولیدی سه ستاهر در مقام دوم قرارداشتند و سایپا ریال بهمن موتور نیز هر کدام با یک خودروی سه ستاره در جمع سه ستاره ای های باکیفیت قرارداشتند .
هر چند که هنوز شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران امار کیفیت خودروهای شش ماه نخست سال جاری وی ا حتی گزارش مهر ماه را به طور کامل منتشر نکرده است اما با این حساب به نظر می رسد ابی پوشان جاده مخصوص همچنان در صدر کیفیت ترین های این جاده قرار دارند.

اخبار مرتبط
ستاره‌های افتخاری روی دوش خودرو‌ها !
گزارشی از نحوه نظارت کیفی بر مجموعه‌های خودروسازی
ستاره‌های افتخاری روی دوش خودرو‌ها !
خودرونگاران-یکسالی است که دستورالعمل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی و وارداتی تغییر کرده است و به جای ارائه نمره منفی به خودروها ستاره داده می‌شود.

پژو 206 سه ستاره شد
اعلام ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
پژو 206 سه ستاره شد
خودرونگاران- نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندراد ایران منتتهی به آبان ماه امسال، حکایت از ارتقای کیفی پژو 206 هاچ بک به سطح سه ستاره دارد. ...

ناگفته‌های ارزیابی کیفی خودروهای داخلی
منبع اطلاعات کیفی مشتریان چیست؟
ناگفته‌های ارزیابی کیفی خودروهای داخلی
خودرونگاران- مشتریان بازارهای بزرگ خودرو در حالی اطلاعات کیفی مورد نیاز خود را به‌صورت علمی و از طریق مراجع رسمی دریافت می‌کنند که در ایران، مردم ...

کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است
دبیر انجمن خودروسازان:
کیفیت پراید و وانت نیسان افزایش یافته است
خودرونگاران- به گفته دبیر انجمن خودروسازان ایران، با پروژه‌های اجرا شده در سال‌های اخیر کیفیت دو خودروی پراید و وانت نیسان افزایش یافته و این خودروها ...

کیفیت در صنعت خودرو «سنددار» می‌شود
در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت کیفیت عنوان شد
کیفیت در صنعت خودرو «سنددار» می‌شود
خودرونگاران -نزدیک به ۱۳ سال از برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت کیفیت در ایران می‌گذرد و در این مدت به‌دلیل مشکلات اقتصادی و آسیب‌هایی که ...

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.