شناسه خبر : 430045
تاریخ انتشار :
زنجیره تامین ایران خودرو نمایش دستاوردهای خود را آغاز کرد
با برگزاری آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات تهران:

زنجیره تامین ایران خودرو نمایش دستاوردهای خود را آغاز کرد

خودرونگاران- با حضور مهندس صالحی نیا معاون وزیر صنایع و مهندس قناتی مدیر کل امور خودرو این وزارتخانه، یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های تهران گشایش یافت.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایکو پرس، در نمایشگاه امسال، شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو(ساپکو) با 130 سازنده زنجیره تامین خود در سالن های 40 و 44 حضور یافته است.

 

حسین نجاری مدیر عامل شرکت همراه با معاونان و مدیران در آغازین ساعات گشایش نمایشگاه از غرفه های سازندگان بازدید کردند.

 

ساپکو در نمایشگاه یازدهم در حوزه‏های فنی مهندسی، کیفیت، ساخت و خودکفایی، برنامه ریزی، خرید، اقتصادی و انتشارات، گزارشی از عملکرد خود ارائه خواهد داد. برگزاری دوره‏های آموزشی ارزیابی توان کیفی سازندگان، روندهای صنعت قطعه‏سازی جهان و راهبردهای قطعه سازی ایران، آشنایی با سیستمهای انبار مکانیزه، راهکارهای کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا در موتورهای احتراق داخلی و آشنایی با فرایند مدیریت تکنولوژی در زنجیره تامین قطعات خودرو از جمله برنامه های ساپکو برای نمایشگاه امسال است.

 

افزون بر این، ساپکو با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری و معاونت پارک علم و فناوری پردیس دو کارگاه آموزشی ارتقا ظرفیت نوآوری و الزام ورود به زنجیره رقابت پذیری بین الملل در زنجیره تامین قطعات خودرو و نقش پارک های علم و فناوری در نوآوری تکنولوژی در زنجیره تامین قطعات خودرو (ایده تا بازار) را در دو روز پایانی نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

 

یازدهمین نمایشگاه بین‏ المللی قطعات، لوازم و مجموعه‏های خودرو تهران 25 تا 28 آبان ماه از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه‏مندان به این صنعت خواهد بود.

 

 


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.