شناسه خبر : 430159
تاریخ انتشار :
جاده‌های مسیر تردد زائران تحت کنترل است
سردار اشتری:

جاده‌های مسیر تردد زائران تحت کنترل است

خودرونگاران- فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس از آمادگی کامل برای بازگشت زائران برخورداراست، از رانندگان خواست بعد از بازگشت در مهران به اندازه کافی استراحت کنند تا بتوانند سالم و بدون کوچکترین مشکلی به استان محل سکونت خود بازگردند.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا ،سردار «حسین اشتری» در مرز مهران اظهار کرد: تمام مسئولان و امکانات دو استان ایلام و خوزستان برای تسهیل در تردد زائران به‌کار گرفته شده و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی بر اساس وظیفه، عشق و علاقه در خدمت به زائران اربعین است، افزود: پلیس آمادگی کامل برای بازگشت زائران را دارد و نیرو و تجهیزات کافی به‌کارگیری شده است.

اشتری خاطرنشان کرد: خروج زائران طی دو هفته گذشته به‌خوبی صورت گرفت و مشکلی نداشتیم و برای ورود زائران همه‌ پیش‌بینی‌ها انجام شده و تا دو روز آینده ورود زائران از مرز مهران به کشور به اوج خود خواهد رسید.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه پلیس از نقطه صفر مرزی و در مسیر جاده تا رسیدن به مقصد زائران را همراهی می کند، ادامه داد: جاده‌های مسیر تردد زائران تحت کنترل است و از رانندگان درخواست داریم با صبر و حوصله رانندگی کنند و در صورت خسته بودن حتماً استراحت کنند بعد در جاده‌ها تردد کنند.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.