شناسه خبر : 430204
تاریخ انتشار :
تداوم اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت 19

تداوم اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت 19

خودرونگاران- رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز سه‌شنبه نیز همچون روزهای گذشته طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ مراد مرادی در پاسخ به سوالات مخاطبان در خصوص نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز سه‌شنبه، اظهار کرد:  برابر مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در مواقع اضطرار ، در روز سه شنبه نیز طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت، گفت: برابر روال چند روز گذشته در این ساعات تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک اجازه ورود به محدوده زوج و فرد را خواهند داشت و دیگر خودروها به دلیل ورود غیرمجاز به این محدوده توسط دوربین‌های ثبت تخلف و همچنین مأموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح ضربتی پلیس برای برخورد با پلاک های مخدوش اظهار کرد: ماموران پلیس راهور با استقرار در اطراف ورودی های محدوده زوج و فرد با خودروهای که نسبت به پوشاندن پلاک اقدام کرده باشند برخورد کرده و ضمن توقیف وسیله نقلیه، رانندگان به دادسرا ارجاع خواهند شد.

به گفته مرادی محدوده زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه های نواب و چمران محدود می‌شود.

وی همچنین از آماده‌باش ماموران راهور در روزهای برفی خبر داد و از شهروندان خواست که در این ایام با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.