به گزارش خودرونگاران به نقل از ایران جیب، یادآور می شود این برای چندمین بار است که کیا از نام کادنزا استفاده میکند.
اول از همه در سال 2010 میلادی بود که نسل فعلی کیا کادنزا به عنوان جایگزینی برای خودروی نه چندان جالب "اپیروس" معرفی و به بازار عرضه شد و حالا پس از گذشت 5 سال، نسل جدید آن آماده شده تا به عنوان جانشینی برای کادنزای فعلی وارد بازار شود.
در رابطه با طراحی ظاهری، کیا کادنزای جدید به یک بدنه عضلانیتر از قبل خود مجهز شده که در بخش جلویی آن یک جلوپنجره سنتی کیا قرار گرفته و دو طرف آن هم چراغهای پیشانی سادهتر اما با قاب داخلی پیچیده و پیشرفتهتر قرار گرفته است.
مه شکنهای جلو هم همانطور که در تصاویر منتسب به این خودرو مشخص است، به سبک مه شکنهای نسل جدید کیا اسپورتیج طراحی شده است. در بخش عقبی هم شاهد یک طراحی خوب و چشم نواز هستیم که خروجیهای اگزوز کرومی و چراغهای تمام LED عقبی آن، بیشترین تاثیر را در زیبایی این سدان لوکس داشتهاند.
برای طراحی و توسعه این محصول هم طراحان از طول کلی 4970 میلی متری، عرض 1870 میلی متری، ارتفاع 1470 میلی متری و در نهایت فاصله بین دو محور 2855 میلی متری استفاده کردهاند که در این ابعاد پیشرانههای مختلفی از جمله موتوری 2.4 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر با حداکثر قدرتی 188 اسب بخاری و گشتاوری 240 نیوتن متری مورد استفاده قرار گرفته و در کنار آن هم پیشرانهای شش سیلندر 3.3 لیتری با حداکثر قدرت 290 اسب بخاری و گشتاور 340 نیوتن متری دیده میشود.