شناسه خبر : 430689
تاریخ انتشار :
رایزنی برای تولید BMW در ایران
مدیر فروش و بازاریابی پرشیا خودرو:

رایزنی برای تولید BMW در ایران

خودرونگاران- پیام صالحی مدیر بازاریابی وفروش پرشیا خودرو گفت: بعنوان گزینه اصلی نمایندگی انحصاری BMW در ایران هستیم .

به گزارش خودرونگاران ، وی افزود : ١٠سال است که نمایندگی انحصاری BMW هستیم و از نظر شرکت مادر نیز پرشیا خودرو بعنوان گزینه اصلی هستیم .
به گفته صالحی در حال حاضر بیش از ٤٠ متقاضی داخلی و خارجی برای نمایندگی BMW وجود دارند اما با توجه به سابقه پرشیا خودرو نهایی شدن اخذنمایندگی این شرکت در آینده نزدیک رخ خواهد داد.
مدیر بازاریابی و فروش پرشیا خودرو همچنین زمان اخذ نمایندگی اصلی از شرکت مادر را نزدیک به ٣الی ٦ ماه آینده خواند و تاکید کرد :البته بحث تولید در ایران مطرح است و چنانچه مذاکرات به نتیجه برسد مطالعات و برنامه ربزی های نهایی انجام خواهد شد .
وی در پاسخ به این سوال که مهلت ثبت نمایندگی تا پایان آذر ماه است و هنوز شرکت مادر رسما برای ایران نمایندگی. ا ثبت نکرده است گفت : با توجه به تغیراتی که شرکت مادر برای تصمیم گیری برای اعلام نمایندگی انحصاری مورد نظر دارد و تاثیر انتخابات امریکا بعید نیست مهلت مورد نظر وزارتخانه چند ماهی تمدید شود.
صالحی در خصوص تولید مشترک با برند های داخلی نیز خاطر نشان کرد : قطعا بر پایه مشارکت با یک تولید کننده داخی تولید انجام خواهد شد و سعی داریم بر پایه واردات ،خدمات پس از فروش و تولید گام بر می داریم که اگر مذاکرات نهایی شود به نظر می رسد نهایتا ٦تا یکسال بعد بتوانیم گام های اولیه تولید را برداریم.
صالحی با اشاره به این که گروه فرزانگان بعنوان قطعه ساز دو خودروساز جاده مخصوص ،شرکت مادر پرشیا خودرو است ادامه داد: تجربه همکاری برای تولید خودرو در شیراز را داریم و چنانچه توافقات انجام شود فکر نمی کنیم پروسه تولید زمان بر باشد.
وی هر چند نامی برای همکار ایرانی این شرکت ذکر نکرد اما سال گذشته هاشم یکه زارع مدیر عامل ایران خودرو از مذاکره برای تولید در ایران خودرو با BMW خبر داده بود .
مدیر بازاریابی و فروش پرشیا خودرو همچنین در مورد مشکل ترخیص خودروهای این شرکت نیز اظهار داشت : در حال حاضر تعدادی خودرو ترخیص شده و پلاک شده اند و تعدادی نیز در گمرک مراحل ترخیص را می گذرانند و تعدادی نیز در کشور مبدا مراحل ارسال را طی می کنند . تنها مشکل اخذ مجوز برای خودروهایی بود که با کمی نغییرات از سوی کشور مبد نام خودرو تغییر کرده و مثلا از ٤٢٨به ٤٣٠. تغییر کرده بودند که با اخذ مجوز از دولت مشکلی برای واردات این خودروها نیز نداریم .
وی در عین حال دلیل فروش اقساطی پرشیا خودرو را نیز وحود خودروهای داخل انبار ذکر کرد و گفت :بااین روش میتوانیم متقاضیان خودروهای BMW را راضی کردهو امکانو ود خودروهای بیشتری را فراهم کنیم .
در همین حال مزدا موسوی مدیر بازرایابی پرشیا خودرو نیز از گارانتی ٥ساله خودروهای BMW ،سرویس رایگان دوساله و امداد شبانه روزی بعنواناصولمشتری مداری در خدمات پس از فروش پرشیاخودرو خبرداد و گفت : توانسته ایم در سالهای گذشته بنا به اذعان سازمان حمایت از مصرف کنندگان رتبه خست رضایت مشتریان در دریافت کنیم .


کلید واژگان
اخبار مرتبط
تحویل نخستین سری BMW سری هفت، تا یک ماه دیگر
BMW سری هفت رسما رونمایی شد
تحویل نخستین سری BMW سری هفت، تا یک ماه دیگر
خودرونگاران | خودروی جدید گروه BMW با عنوان BMW سری هفت رسما شب گذشته رونمایی شد تا طبق وعده شرکت واردکننده آن تا یک ماه آینده نخستین سری خودروهای ...

خودروهای سری هفت را جمعه رونمایی میکنیم
مدیربازاریابی BMW:
خودروهای سری هفت را جمعه رونمایی میکنیم
خودرونگاران- مزدا موسوی مدیر بازاریابی BMW با اشاره به ورود محصولات جدید این برند در ایران از رونمایی خودرو سری هفت این شرکت در روز جمعه آتی خبر داد ...

گام جدید ب ام و برای عرضه خودروهای خودران
گام جدید ب ام و برای عرضه خودروهای خودران
خودرونگاران- شرکت خودروسازی ب ام و در راستای رقابت با شرکتهای تاکسی آنلاین مانند اوبر، سال آینده خودروهای اتوماتیک را در مونیخ تست خواهد کرد.

هدف گذاری ب ام و برای فروش ۱۰۰ هزار خودروی برقی
هدف گذاری ب ام و برای فروش ۱۰۰ هزار خودروی برقی
خودرونگاران- شرکت خودروسازی ب ام و با عرضه مدلهای برقی بیشتر، قصد دارد فروش خودروهای برقی را سال آینده به میزان دو سوم افزایش دهد و به ۱۰۰ هزار ...

یک BMW i8 چقدر در ایران آب می‌خورد؟
یک BMW i8 چقدر در ایران آب می‌خورد؟
از روزهای گذشته که شماره گذاری «ب ام و i8» پس از بیش از شش ماه سکوت آغاز شد، سوالات فراوانی از کاربران درخصوص شماره گذاری و نحوه قیمت گذاری و خدمت پس ...

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.