شناسه خبر : 430829
تاریخ انتشار :
میتسوبیشی یکسال  دیگر برای تولید در ایران تصمیم می گیرد
در جریان رونمایی از ASX نیوفیس عنوان شد

میتسوبیشی یکسال دیگر برای تولید در ایران تصمیم می گیرد

خودرونگاران- مدیر بازاریابی گروه آرین موتورز از اعلام تصمیم گیری برای تولید میتسوبیشی در ایران تا یک سال آینده خبر داد و گفت: بحث تولید خودرو در میان مدیران میتوبیشی هم مطرح است اما تا زمانی که تغییر و تحولات کاخ سفید نهایی نشود نمی توان در این مورد تصمیم گرفت و حداقل در بازده زمانی یکسال آینده می توانیم در این مورد به جمع بندی رسیده و تصمیم نهایی اعلام شود .

علی شکوهی در گفتگوبا خودرونگاران در مراسم رونمایی از اولین مدل میتسوبیشی ASX از احتمال تولید به صورت CKD در ایران خبر داد و گفت : شاید مدیران میتوبیشتی به این نتیجه برسند که در ایران به صورت کامل سرمایه گذاری کنند و اینم شرکت شریک داخلی برای تولید نداشته باشد .

بر اساس گزارش خبرنگار ما، میتسوبیشی ASX نیوفیس با قیمت ۱۷۱.۹میلیون تومان  بعنوان جدیدترین مدل کراس اورو میتسوبیشی در تهران رونمایی کرد. هزار دستگاه از این کراس اورر ژاپنی قرار است از 28 آذر ماه  پیش فروش شده و تاب همن ماه در اختیار متقاضیان آن قرار گیرد.

  ASX نیوفیس از همان پیشرانه 2 لیتری مدل قبل بهره می برد اما امکانات ظاهری جدیدی نظیر رینگ اسپرت 18 اینچی با طرح جدید و آینه های تاشو برقی به مجموعه امکانات این خودرو افزوده شده است.

از مهم ترین تغییرات ظاهری مدل نیوفیس این خودرو می توان به دگرگونی کامل نمای جلو و استفاده از جلوپنجره مشکی رنگ اشاره کرد که نمای کلی این کراس اوور شهری را به کلی تغییر داده  و شخصیت جدیدی به آن بخشیده  است

.

این خودرو همانند مدل قبل از پیشرانه 2 لیتری 148 اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض 6 سرعته دستی به همراه اهرم‌های تعویض دنده پست فرمان بهره می‌برد.کراس‌اوور شهری میتسوبیشی قابلیت تبدیل به حالت 4WD را نیز دارد. این خودرو از تکنولوژی های ایمنی قابل توجهی نظیر سیستم ترمز ضد قفل (ABS) ،کنترل فعال پایداری (ASC) ، کنترل کشش (TCL) ،ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیبدار (HSA)وسیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)بهره می‌برد. 7 کیسه هوا شامل کیسه هوای زانویی ، سیسم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین دید عقب و نمایشگر 7 اینچی ، سیستم ورود بدون سوییچ و استارت دکمه‌ای ، سنسور پارک ، شوینده چراغ‌های جلو و اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث نیز از جمله دیگر امکانات قابل توجه این خودرو است.

علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین موتورز در گفتگو با خوردونگاران قیمت این مدل جدید با بیان این که قیمت این خودرو 171 میلیون و 900 هزارتومان گفت: این خوردو با شرایط فروش نقدی، اقساطی 12ماهه بدون بهره و 24ماهه با بهره 18درصد با موعد تحویل  نیمه بهمن ماه به مشتریان عرضه می شود.

وی با  اشاره به این که پیش بینی می شود در مدت زمان تعیین شده تمام هزار دستگاه خوردو عرضه شده خریداری شود از احتمال   برنامه ریزی شرایط مجددا فروش برای ماه پایانی سال خبر داد و تاکید کرد: با توه به مدلهای قبلی عرضه شده دربازار ایران، پیش بینی می شود خودروی ASX نیوفیس بتواند متقاضیان را راضی نگه دارد .

 وی همچنین در پاسخ به این سوال خودرنگاران ، که میتسوبیشی برنامه ای برای تولید خوردو در ایران ندارد گفت: بحث تولید خودرو در میان مدیران میتوبیشی هم مطرح است اما تا زمانی که تغییر و تحولات کاخ سفید نهایی نشود نمی توان در این مورد تصمیم گرفت و حداقل در بازده زمانی 6 ماه آینده می توانیم در این مورد به جمع بندی رسیده و تصمیم نهایی اعلام شود .


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.