شناسه خبر : 431310
تاریخ انتشار :
انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ

اعمال قانون 165 مورد دور دورهای شبانه

خودرونگاران- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید طرح برخورد با تخلفات شبانه خبر داد و گفت: شب گذشته با 165 مورد دور دورهای شبانه برخورد شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در طرح برخورد با تخلفات شبانه 400 دستگاه کامیون رصد شدند و از این تعداد  34 مورد فاقد معاینه فنی و 42 مورد دارای نقص فنی بودند و 12 مورد به علت سرعت غیرمجاز کامیون ها به عنوان تخلف در سامانه اجراییات ثبت شد و 5 کامیون توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

 
 
وی ادامه افزود: در این راستا خودروهای سبک در این طرح هم جریمه و اعمال قانون شدند که 105 فقره اعمال قانون به خاطر حرکات مارپیچ بود که از این تعداد 8 مورد و از 165 مورد مربوط به دور دورهای شبانه، 5 مورد به پارکینگ منتقل شدند.
 
سرگرد شریفی بیان کرد: طرح شبانه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از ساعت 22 شب گذشته اجرا شد و ساعت 2 بامداد امروز خاتمه یافت و هزار و 105 مورد تخلف ثبت شد.
 
وی در پایان با اشاره به هدف اجرای طرح شبانه پلیس گفت: هدف طرح برخورد با تخلفات شبانه ایجاد حس آرامش در بین شهروندان و رعایت قوانین و مقررات است.
 

نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.