شناسه خبر : 431428
تاریخ انتشار :
نمایشگاه خودروی مازندان در یک نگاه

نمایشگاه خودروی مازندان در یک نگاه

خودرونگاران- قائم شهر مازنداران میزبان چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته است تا دو خودروساز داخلی در کنار مونتاژ کارهای ایرانی و خارجی و وارد کننده های اروپایی و آسیایی به نمایش محصولات خود بپردازند.

به گزارش خودرونگاران، گروه خودروسازی سایپا با محصولاتی چون رنو ساندرو،پارس تندر،ساندرو استپ وی،کیا سراتو سایپا(اتومات) ،چانگان cs35 ،محصولات خانواده  h200 و  h300 بریلیانس،ساینا،تیبا 2،آریو تاکسی،وانت ریچ و وانت

پراید در نمایشگاه حضور یافته بود.
ایران خودرو مازندران نیز با  پژو پارس های تولیدی خود حضور یافته است و در دیگر سالی این نمایشگاه  اطلس خودرو،نگین خودرو،پرشیا خودرو،مدیا موتورز ،کرمان موتور و مدیران خودرو خودروهای خود را به نمایش گذارده اند .مدیران خودرو در کنار به نمایش گذاشتن محصولاتی چون ام وی ام 110 اس، 315هاچ بک،550 ،ایکس 33 s و چری آریزو 5؛محصول جدید،جوان پسند و تازه نفس خود یعنی ام وی ام X22 را نیز به نمایش گذارده است تا بازار مازندران را نیز در اختیار بگیرد .  البته  چری تیگو 5 فیس لیفت شده هم در این سالن رخ می نماید .
کرمان موتور هم لیفان 820،لیفانX50،جک j5 دستی و اتوماتیک و جک S5 اتوماتیک  را به نمایش گذاشته بود.در بین شرکت های وارد کننده،اطلس خودرو با طیف متنوعی از محصولات کیا نظیر پیکانتو، ریو 4 درب و 5 درب،سراتو،اپتیما JF جی تی لاین و سورنتو پا به نمایشگاه گذاشته بود.
در عین حال پرشیا خودرو نماینده رسمی بی ام دبیلو نیز پر قدرت در این  نمایشگاه ظاهر شده  و اکثر محصولات وارداتی خود را  به این نمایشگاه آورده است.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.