شناسه خبر : 431429
تاریخ انتشار :
احداث پارکومتر در معابر پرتردد و مراکز تجاری پایتخت

احداث پارکومتر در معابر پرتردد و مراکز تجاری پایتخت

خودرونگاران- جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از احداث پارکومترها در مراکز تجاری و مناطق مرکزی و شمالی تهران خبر داد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ عابدی با اشاره به افزایش  پارکومترها در تهران گفت: قرار است در آینده معابری که نیاز است به خصوص در مراکز پر مراجعه مثل مراکز تجاری و به خصوص مناطق مرکزی و شمالی تهران که مراجعات زیاد است به منظور رفع مشکل خودرو برای شهروندان این پارکومتر نصب خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش پارکومتردر تهران گفت: با جلساتی که با شهرداری در رابطه با مکانیزه شدن و سیستمی شدن پارکومترو استفاده از پارک متر و حذف نیروی انسانی داشتیم، قرار است در آینده معابری که نیاز است و بخشی مورد کارشناسی قرار گرفته و بخش دیگر هم در حال کارشناسی است و به صورت مکانیزه کنترل شود.

عابدی افزود: به خصوص در مراکز پر ازدحام و پر مراجعه مثل مراکز تجاری و به خصوص مناطق مرکزی و شمالی تهران که مراجعات زیاد است به منظور رفع مشکل خودرو برای شهروندان این پارکومترنصب خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص اینکه آیا این طرح برای کل شهر است و یا در قسمت هایی از شهر تهران احداث خواهد شد، گفت: قبلا بخشی از احداث پارکومترها اجرا شد ولی متوقف شد. در حال حاضر همه پیش بینی ها صورت گرفته و خودروها آماده هستند و این طرح به شرطی موفق است که حذف نیروی انسانی را داشته باشد و به وسیله تجهیزات ذکر شده کنترل شود تا دیگر تخلفاتی نباشد.

وی شهرداری را پایه گذار این طرح معرفی کرد و تصریح کرد: تعامل راهنمایی و رانندگی با شهرداری در خصوص تخلفات است و این امر نیز به صورت سیستمی انجام خواهد پذیرفت و خودروهایی که دوربین بر رویشان نصب است تخلفات را منعکس می کنند و این تخلفات توسط همکاران ما احصا می شود و رسیدگی می شود.

عابدی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه بین همکاران ما در راهنمایی و رانندگی و شهرداری اختلافی وجود ندارد، گفت: همکاران ماوظیفه خودشان را انجام می دهند. بعد از ماه محرم و سفر ترددها بیشتر شد و برخی از مشکلات ترافیکی ایجاد شد ولی این ترافیک ها به عدم هماهنگی بین شهرداری و راهنمایی و رانندگی مرتبط نیست.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.