شناسه خبر : 431482
تاریخ انتشار :
افزایش زمان و محدوده طرح ترافیک از شنبه تا سه‌شنبه
رئیس پلیس راهور تهران خبر داد؛

افزایش زمان و محدوده طرح ترافیک از شنبه تا سه‌شنبه

خودرونگاران-رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش زمان و محدوده طرح ترافیک از شنبه تا سه‌شنبه خبر داد و گفت: این طرح با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اجرا می‌شود و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا مهماندار دراین باره افزود: با اعلام و تصمیم کمیته اضطرار شهر تهران با توجه به افزایش آلاینده ها در آسمان شهر تهران، از روز شنبه ١١ دی ماه محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد افزایش پیدا خواهد کرد و  اجرای این طرح بر اساس مصوبه تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود :بر این اساس، زمان طرح ترافیک نیز تا ساعت ١٩ ( ٧ عصر) افزایش زمان خواهد داشت. از این رو خودروهایی که قصد ورود به محدوده زوج و فرد را دارند بایستی دارای طرح ترافیک باشند در غیر این صورت توسط دوربین های نصب شده در این محدوده و البته عوامل پلیس راهور تهران بزرگ  فعال و حاضر در محل ، اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: ضمنا ماموران راهور در اجرای این  طرح حضور مستمر و فعال  خواهند داشت و ضمن جلوگیری از ورود خودروهای غیر مجاز با خودرهای فاقد معاینه فنی، پلاک مخدوش و دودزا تشدید برخورد و اعمال قانون خواهند کرد.

سردار مهماندار در پایان گفت: توصیه من به همه همشهریان عزیز تهرانی استفاده از حمل و نقل عمومی در روزهای آلایندگی هوا و عدم خروج غیر ضروری  سالمندان و کودکان از منازل در این چند روز است. من و همه همکارانم با فعالیت شبانه روزی به دنبال ایجاد  آسایش روحی و روانی  هنگام تردد و عبور و مروربرای مردم عزیز تهران هستیم و این اطمینان را داریم که در این طرح نیز این عزیزان با ما همراه  و همگام خواهند بود.


کلید واژگان
نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.