شناسه خبر : 431662
تاریخ انتشار :
وضعیت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد در روز چهارشنبه

وضعیت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد در روز چهارشنبه

خودرونگاران- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که محدودیت تردد در طرح ترافیک ساعت ۱۷ امروز و در همان محدوده قبلی به پایان می‌رسد.

به گزارش خودرونگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی  اظهارکرد: اجرای محدودیت طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت 19 دیروز ادامه داشت و از امروز این وضعیت به حالت عادی بازگشته است، بنابراین طرح ترافیک از ساعت 6:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت. طرح زوج و فرد نیز در همین ساعت آغاز شده و در ساعت 19 به پایان می‌رسد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اضافه کرد:‌ در روزهای پنجشنبه نیز محدودیت هر دو طرح در ساعت 13 به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه ورود غیرمجاز به این محدوده‌ها توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود، گفت: به ازای هر ساعت ورود غیرمجاز به این محدوده 20 هزار تومان جریمه برای متخلفان صادر می‌شود.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره احتمال تغییر دوباره در ساعت و محدوده طرح ترافیک نیز گفت: افزایش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوا در شرایط اضطرار است و در صورتی که باز هم این کمیته چنین مصوبه‌ای داشته باشد، اجرا خواهد شد در غیر اینصورت محدوده و ساعت اجرای طرح همانند شرایط عادی خواهد بود.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.