شناسه خبر : 432024
تاریخ انتشار :
استانداردسازی مخازن خودروهای عمومی با اولویت بندی مناسب انجام شود
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

استانداردسازی مخازن خودروهای عمومی با اولویت بندی مناسب انجام شود

خودرونگاران- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندارد سازی مخازن خودروهای عمومی با اولویت بندی مناسب و برنامه ریزی انجام شود.

به گزارش خودرونگاران به نقل از مهر، پژمان نیک اقبالی پیش از ظهر شنبه در کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات افزود: پیگیری های لازم نسبت به استاندارد سازی  خودروهای عمومی که زیر نظر سازمان حمل و نقل بار و مسافر در یاسوج  و تاکسی رانی در سایر شهرها  هستند  با جدا کردن تاکسی تلفنی ها و تاکسی بیسیم ها و مشخص کردن بقیه خودروها انجام  شود.

  نیک اقبالی تاکید کرد: با ارائه مهلت زمانی و اولویت بندی  برای  خودروهایی که سال ساخت آنها قدیمی تر است و  بر اساس  برنامه زمان بندی اقدامات لازم برای استاندارد سازی مخازن و تجهیزات سی ان جی آنها انجام شود.

وی افزود: برچسب استاندارد توسط معاینه فنی مورد تایید  و یا شرکت های متولی استاندارد سازی که ترجیحا سعی بر بومی گزینی خواهد بود به خودرو هایی که  استاندارد لازم را کسب کنند تعلق خواهد گرفت.

نیک اقبالی اظهار داشت: با ابلاغ به تاکسی های تلفنی و تاکسی های بیسیم اقدامات لازم جهت استاندارد سازی خودروهای دارای مخزن سی ان جی انجام شود.

وی با بیان اینکه در جلسات شورای فنی و جلسات استاندارد سازی مباحث مهمی در راستای تحقق استاندارد سازی و رفع مشکلات بخش استاندارد مطرح و اقدامات مناسبی نیز انجام گرفته است، عنوان کرد: استاندارد سازی مصالح ساختمانی و آسانسورها از جمله موضوعات مطرح شده در کارگروه ها بوده است.


نظرات

نظر شما

: : :
ایساکو

آرین پارس موتور

کرمان موتور

ایران خودرو

مدیران خودرو

ایلیا خودرو



پرشیا خودرو

تابلو نرخ
اینفوگرافی


کلیه حقوق این سایت برای خودرونگاران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

khordonegaran
Copyright © 2021 www.‎khordonegaran.ir‎, All rights reserved.